  • Data: 2010-03-22 10:59:30
    Temat: Re: Mini AC
    Od: "bartekkr" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:ho79td$uje$1@news.onet.pl...
    > Np. PZU - nazywa sie minicasco - na 10 letnie auto o wartosci 11 tys zł
    > zaproponowano mi tydzien temu 127 zł.

    Z OWU wynika, ze jak sam rozbijesz, to nie dostajesz odszkodowania.

    Ubezpieczenie minicasco zapewnia wypłatę odszkodowania, gdy Twój pojazd lub
    jego wyposażenie ulegną uszkodzeniu lub utracie wskutek:
    nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z
    pochodzącymi z zewnątrz pojazdu zwierzętami lub osobami;
    zdarzeń losowych, np. powodzi, zatopienia, uderzenia pioruna, pożaru,
    wybuchu, opadu atmosferycznego, huraganu, osuwaniu lub zapadania się ziemi;
    nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z
    zewnątrz pojazdu;
    działania osób trzecich, np. wandalizmu;
    uszkodzenia wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz był wymagany
    potrzebą udzielenia pomocy medycznej;
    kradzieży pojazdu, jego części lub
    uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego
    użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia.