  • Data: 2012-01-14 00:37:17
    Temat: Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Waldemar,

    Monday, January 9, 2012, 10:49:56 AM, you wrote:

    [...]

    > weź sobie kup MLaunchPad od TI. Kosztuje straszne pieniądze, konkretnie
    > 4.30$ z przesyłką. Masz płytkę z międzymordziem USB do programowania
    > tego, dwa procesory, a soft ściągasz sobie ze strony TI. W komplecie
    > jest też kabel USB, gdzieniegdzie płacisz już tyle za sam kabel ;-).

    Właśnie zacząłem zabawę. I powiem Ci jedno - nie ma nic bardziej
    frustrującego niż błędy w _pierwszym_ ćwiczeniu z "warsztatów".

    Oczywiście to absolutnie nic do Ciebie :) Po prostu opisuję.

    W warsztacie laborka 2 - czyli program domyślnie zapakowany do procka
    - próba kompilacji - 8 błędów - niezdefiniowane symbole. Dobrze, że
    coś tam jeszcze sprzed tych 20 lat zostało - sprawdzam w pliku
    nagłówkowym a na samym początku - nie używać z nowszymi programami -
    uzyć albo ogólnego msp430.h albo konkretnego do procka.
    No to zmieniłem include'a i po próbie kompilacji - dwa błędy.
    Szukam w pliku nagłówkowym - są definicje, ale warunkowe.

    Odpuściłem sobie laborkę 2, wziąłem na tapetę przykład wbudowany -
    migająca diodę, odpaliłem - działa. Odpaliłem laborkę 3, tym razem
    dioda migająca na innej podstawie - też działa. Pobawiłem się
    debugerem - praca krokowa itd. Na dzisiaj wystarczy :)

    Podziękowania dla Michała B. przy tej okazji!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl