    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mikrokontroler od Raspberry Pi w swoim projekcie?
    Date: Thu, 24 Mar 2016 11:54:39 +0100

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup
    Am 23.03.2016 um 21:36 schrieb ToMasz:

    >Ale Laptop zajmuje miejsce, którego np nie mam na biurku. Raspberry
    >Pi używamy w dużych ilościach (znaczy jakaś setka już jest "w
    >świecie"). I naprawdę zły nie jest. A przy moim komputerze wisi
    >(dosłownie!")

    Teraz jest konkurencja, np taka
    http://www.morele.net/komputer-modecom-freepc-portab
    le-pc-mc-freepc-32gb-win10-g1-816708/
    http://www.morele.net/komputer-gigabyte-brix-gb-bace
    -3150-768446/

    >Raspberry Pi 3, na którym np kompiluję programy na Raspberry 2,
    >których to używamy do produkcji. Łączę się z nim przez remote desktop
    >i mogę robić wszystko, co zapragnę bez okupowania mojego głównego
    >komputera.

    Czyli jednak okupujesz glowny komputer.

    Moze by to byl jakis argument, gdyby tamta kompilacja godzine trwala

    J.