  • Data: 2016-03-24 14:11:37
    Temat: Re: Mikrokontroler od Raspberry Pi w swoim projekcie?
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 24.03.2016 um 13:56 schrieb AlexY:
    > Pszemol pisze:
    > [..]
    >
    > Jest jeszcze pi zero, 5$, przy tej masówce co oni tłuką mają części po
    > znacznie niższych cenach niż Ty dostaniesz do swoich ile tam chciałeś?
    > 1000szt? Musisz po prostu sprawdzić co wyjdzie taniej, zaadaptować
    > istniejący produkt czy opracowanie i produkcja nowego.

    Dokładnie tak. Do drobnych spraw sterowniczych używamy arduino, ale
    tylko chińskie podróby i tylko hardware. Po prostu już sama płytka
    kosztuje więcej, niż gotowa chińszczyzna, o podzespołach nie mówiąc.
    Płacimy ok 1.50$ za sztukę, za te pieniądze mi się nie chce nawet dupy
    podnieść, o lutowaniu nie mówiąc.

    Waldek