  • Data: 2016-03-24 16:22:46
    Temat: Re: Mikrokontroler od Raspberry Pi w swoim projekcie?
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 24.03.2016 um 15:27 schrieb Elektrolot:

    > Chwalić się kupowaniem podróbek układów elektronicznych na grupie, gdzie
    > sporo ludzi żyje z ich projektowania, to trochę ryzykowane ... ;)

    Layout jest inny od oryginału, międzymordzie USB jest też chińskie, a
    nie FT232, oprogramowania Arduino nie używamy, bo nam potrzebne jest
    gołe hardware. Dlatego nie uważam tego ani za niemoralne, ani za ryzykowne.

    > Ale to przecież koszt samego klona Arduino. I tak przecież trzeba
    > zaprojektować układ do "kontaktu ze światem". Przecież taka płytka nie
    > przejdzie najprostszych testów odporności. Chyba że rozmawiamy o
    > kaskaderskim sprzęcie amatorskim.

    Zdziwisz się, ale przechodzi.
    Jak na razie używamy 3 rodzaje gotowców: Raspberry Pi 2, STM32F103 i
    klonów arduino. Problemów jak na razie nie ma. To nie jest rocket
    science i nie potrzebuję certyfikatów NASA i RKA, ale jak by trzeba
    było, to nie powinno być jakichkolwiek problemów, za wyjątkiem tego, że
    płytki, które używamy są pokryte lakierem ochronnym.

    Waldek