    From: Wmak <x...@u...narkive.com>
    Subject: Re: Mikrofala
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 04 Jan 2013 22:03:10 +0000

    Próbowałem kiedyś odgrzać jajko ugotowane na twardo, obrane ze skorupy .
    Znając ostrzeżenia o wybuchaniu całych jajek przeciąłem je na połówki, położyłem
    żółtkiem do góry i obserwowałem, co będzie,
    Najpierw żółtko zaczęło się kruszyć a potem nagle łupnęło i jajko znikło.
    Trzeba było je zdrapywać ze ścianek komory, myć całe wnętrze.
    Talerz przeżył.