  • 11. Data: 2015-06-17 14:07:42
    Temat: Re: Migracja z Androida 2.3 na iPhona 4S - problem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-06-16 o 18:57, the_foe pisze:
> [...]

    Sa przejsciowki/ramki, na dobra sprawe samemu mozna wyciac (kilka
    paskow plastiku+tasma klejaca).
    Ale karta problemu raczej nie rozwiaze - za malo tam danych, tylko
    nazwa 16 znakow i numer.

    >Zrobiłem, jak kazałeś.
    >Ale importowałem plik vcf spod strony www icloud.com. Po zalogowaniu
    >się na konto i imporcie kontaktów pojawił się komunikat: "niektórych
    >kontaktów nie dało się zaimportować, liczba pominiętych (wszystkie)".

    Polskie znaki ?
    Sprobuj po jednym importowac ... a moze i eksportowac.

    pliki vcf sa tekstowe - zrob jeden kontakt na iphone, wyeksportuj,
    obejrzyj zawartosc.

    >Ki czort? Nie rozpoznaje vcf?
    >Coraz "śmieszniejszy" ten iphone...

    Normalny. Kazdy mysli tylko o sobie.
    Przeciez wszyscy wiedza, ze do importu kontaktow sluzy KIES/Nokia
    Suite/Phone explorer/itp.

    Ale skoro normalny, to po co przeplacac :-)

    Zostaje jeszcze rada Waldka - uzyj Outlooka. (zwyklego, z pakietu MS
    Office, nie Outlook Express).

    J.

  • 12. Data: 2015-06-18 15:03:26
    Od: atm <...@v...pl>

    Padlo juz tutaj przesylanie po BT czy jeszcze nie?

  • 13. Data: 2015-06-18 16:04:22
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-17 o 14:07, J.F. pisze:

    > Normalny. Kazdy mysli tylko o sobie.

    Widać nie taki normalny skoro jest jailbreak.

    > Przeciez wszyscy wiedza, ze do importu kontaktow sluzy KIES/Nokia
    > Suite/Phone explorer/itp.

    Nie wszyscy. Poza tym to droga w jedną stronę.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 14. Data: 2015-06-19 07:23:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Mam teraz kolejne pytanie do Apple'owców:
    > czy jest jakiś fajny programik do szybkiego wybierania kontaktów z listy
    > "ulubionych"? Taki, żeby na pulpicie pokazała się ikonka "ulubione".
    > Klikam raz na ikonę, drugi raz na kontakt i już dzwonię.

    Aplikacja "telefon" ma zakładkę ulubione przecież...
    Ta ikona gwiazdki po lewej stronie u dołu ekranu.

  • 15. Data: 2015-06-19 07:24:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wrote in message
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marcin N
    > naskrobał(a):

    > Iphony tak mają, narowiste są...

    Widzę że musicie obaj "odszczekać"...

  • 16. Data: 2015-06-19 07:26:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message

    > Widać nie taki normalny skoro jest jailbreak.

    Jasne, bo root'owania w świecie Androida przecież nie ma...

  • 17. Data: 2015-06-19 09:05:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-19 o 07:23, Pszemol pisze:
    > "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    >
    > Aplikacja "telefon" ma zakładkę ulubione przecież...
    > Ta ikona gwiazdki po lewej stronie u dołu ekranu.

    Ta aplikacja mi się nie podoba. Chcę coś zgodnego z moim opisem. Ma też
    pokazywać wizerunki kontaktów, nie tylko nazwy.

    --
    MN

  • 18. Data: 2015-06-20 14:03:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ta aplikacja mi się nie podoba. Chcę coś zgodnego z moim opisem.
    > Ma też pokazywać wizerunki kontaktów, nie tylko nazwy.

    Zainstaluj sobie Skype for iPhone.