  • Data: 2014-02-13 02:54:05
    Temat: Re: Migotanie ekranu w laptopie Sony
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:x7iypfmoewvc.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info

    > Tylko pogorszenie jakości obrazu przy wyświetlaniu obrazu w niższej niż
    > naturalna rozdzielczości jakoś nie idzie w parze z migotaniem ekranu w
    > specyficznych warunkach. A specyficznym warunkiem najczęściej jest
    > wyświetlanie określonych odcieni.

    Ja sądzę że warto aby sobie to sprawdził. Z mojej praktyki wynika, że
    rozdziałka jest najczęstsza przyczyna jakichkolwiek problemów z jakością
    obrazu na laptopach - zwłaszcza jeśli przeinstalowywał system operacyjny
    lub drivery do karty graficznej to szansa przestawienia rozdzielczości
    i zrobienie sobie nieświadomie "ziaziu" jest bardzo duża.

    Miganie ekranu może być jednym z objawów jeśli sterownik wyświetlacza
    będzie mieć złą liczbę pikseli w linii lub złą liczbę linii na ekranie i
    zgłupieje
    bo autor programu sterownika nie przewidział/nie przetestował tego dobrze.