  • Data: 2014-02-13 11:34:34
    Temat: Re: Migotanie ekranu w laptopie Sony
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Feb 2014 10:39:26 +0100, Marek napisał(a):

    > Czy "migotanie" może być interpretowane jako działanie FRC w każdym
    > przypadku? Np. w przypadku obu tych bitmap mam widoczny efekt migotania
    > na monitorach DELL U2410. Ta matryca nie pracuje na 6 bitach ... a
    > jednak migocze.

    W przypadku tego ostatniego obrazu, którego adres podawałem, wchodzi w grę
    jeszcze szybkość sterowania matrycą. Monitor wyświetla siatkę 1×1 piksel z
    naprzemiennie ułożonymi punktami czarnymi i białymi. To musi mignąć, AFAIR
    tym mocniej, im szybciej przesuwa się okno.

    [ ,,Co to jest Bóg?" ,,- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
    [ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje" ]
    [ (Steve Buscemi jako James McCord w ,,The Island") ]