  • Data: 2014-02-11 18:44:30
    Temat: Re: Migotanie ekranu w laptopie Sony
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 07:46:42 +0100, Marek napisał(a):

    > Cześć,
    > Zakupiłem ostatnio laptopa Sony model SVE1713Y1EB (procek i7, ekran Full HD),
    > system zaktualizowany z preinstalowanego Windows 8 do Windows 8.1.
    > Zauważyłem, że z odświeżaniem ekranu jest coś nie tak, tzn. wygląda na to, że
    > jest zbyt mała częstotliwość odświeżania, bo widzę, jak obraz mruga. Najlepiej to
    widać,
    > gdy na ekranie jest wyświetlana jednolita powierzchnia. Niby w ustawieniach jest
    60Hz,
    > sterowniki grafiki (AMD Radeon HD 7650M / Intel HD 4000) mam aktualne ze strony
    Sony.
    > Dodam jeszcze, że jak wejdę np. na stronę olimpijską:
    >
    > http://olimpiadas.clarosports.com/medals/all-time-me
    dals/index.html

> [...]
    kolumnie
    > z nagłówkiem "Histórico Medallas".
    > Na 6 letnim laptopie Asus z rozdzielczością 1280/800, WinXP, który też ma
    odświeżanie
    > 60 Hz, ta sama wersja Firefoxa (26), obraz jest OK. W pracy na kompie stacjonarnym
    > z monitorem Full HD, WinXP, ta sama wersja Firefoxa, też jest OK.
    > Co ciekawe, pod biosem migotanie nie występuje. Czy ten typ tak ma, czy można coś
    > podregulować/ zaktualizować?
    > Bardzo proszę o pomoc, bo to migotanie jest frustrujące!

    Tak się tylko zastanawiam, czy owo migotanie to nie skutek zastosowania
    matrycy 6-bitowej + układu FRC. Jak się monitor zachowuje przy obrazach do
    testu na obecność takiego rozwiązania ze strony
    http://mva.pl/viewtopic.php?f=21&t=6?

    http://monitory.mastiff.pl/images/mva/frc1.gif
    http://monitory.mastiff.pl/images/mva/frc2.gif

    Wyświetlać je należy przy skalowaniu 1:1. Jeżeli obraz będzie migotać - to
    tego na swojej matrycy już nie przeskoczysz.

    [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ]
    [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]