    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miernik napięcia
    Date: Thu, 2 Mar 2023 14:49:24 +0100

    On Wed, 1 Mar 2023 07:08:51 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > No to po co amperomierz?
    > Widać, że stracił wydajność.

    A wiadomo jakiej mocy kolega zarówkę podłączył?

    IMO - Trybun potrzebuje woltomierza. Zmierzyc napiecie zasilacza
    luzem, zmierzyc po podlaczeniu zarówki, zmierzyc po podlączeniu kabla,
    zmierzyc na antenie.
    Najtanszy miernik ma tez amperomierz, ale tego niech lepiej nie uzywa,
    jesli nie wie, jak to się robi :-)

    > Ale ale, w dekoderach DVB-T - nawet chyba w moim wiwa, też nie "pudełkowym",
    > a takim wiszącym w gnieździe SCART telewizora i zasilanym z
    zewnętrznego-wtyczkowego zasilacza 5V
    > (który oryginalny wzion i po jakimś czasie umar, więc zastąpiłem innym), była opcja
    zasilania anteny.
    > Prawie na 100% była w tym, który kupiliśmy dla teściowej, a to chyba też był ten
    wtykany w SCART,
    > i nawet go chyba gdzieś mam.

    akurat antena naziemna jak wymaga zasilania, to sa i dedykowane
    zasilacze. Gorzej z satelitarnym, gdzie sie cos tym zasilaniem
    dodatkowo steruje.

    > Chyba że wycięli tą opcję - ostatnio się przekonałem, że pewnych rzeczy brakuje,
    > np. jak włączysz nagrywanie przyciskiem rec (a nie z listy) to w tym DVB-T2 nie ma
    (albo nie znalazłem) możliwości
    > ustawienia, po jakim czasie ma się nagrywanie skończyć - a w DVB-T była.

    To niekoniecznie kwestia "wycinania" - moze ten model tego nie ma,
    i tyle.
    A moze i wycieli, bo mają model "de Luxe" ... ktory musi miec jakies
    zalety ..

    J.