  • Data: 2023-03-02 11:37:21
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > No to po co amperomierz?
    > Widać, że stracił wydajność.
    > Oczywiście o ile ta żarówka sprawna.
    > A diodka nadal się świeci jak podłączysz tą żarówkę?
    >
    > Kto wie, może diodka ma osobny obwód?
    > I/albo sygnalizuje podłączenie 230V - a nie obecność 12V na wyjściu.
    >
    > Hmm, a ile tych płytek w antenie spalił już ten zasilacz?
    > Cierpliwość miałeś do niego, ale widać w końcu ucho się urwało.
    >
    > Ale ale, w dekoderach DVB-T - nawet chyba w moim wiwa, też nie "pudełkowym",
    > a takim wiszącym w gnieździe SCART telewizora i zasilanym z
    zewnętrznego-wtyczkowego zasilacza 5V
> [...]
    > różnicy czy zasilałem antenę z zewnętrznego zasilacza, czy (podobno) z dekodera czy
    też jej w ogóle nie zasilałem.

    > Nie wiem, czy dekodery DVB-T2 mają tą opcję - raczej nie podejrzewam o to mojego
    wiwa h.265 mini,
    > bo on też wtykany w gniazdo, tylko już HDMI, ale zasilany z USB (choć HDMI też ma
    5V),
    > ale te "pudełkowe" to może dadzą radę.
    > Chyba że wycięli tą opcję - ostatnio się przekonałem, że pewnych rzeczy brakuje,
    > np. jak włączysz nagrywanie przyciskiem rec (a nie z listy) to w tym DVB-T2 nie ma
    (albo nie znalazłem) możliwości
> [...]
    > ale są też i te mini wtykane w gniazdo HDMI z zegarkiem - odbiornika pilota nie
    podłącza
    > się tam przez 4-stykowego mikrego jacka, tylko przez mini-usb - i na odbiorniku
    pilota jest zegarek.
    > Ja nie potrzebuję, bo mam na wieży - tzn. miewam, bo debile wymyślili "tryb
    oszczędzania energii",
    > w który wieża wchodzi gdzie po godzinie po uśpieniu jej przyciskiem "operate" - i
    wtedy wyłącza zegarek
    > na wyświetlaczu.
    > No bo przecież jak sobie kupujesz wieżę to nie ma robić za zegarek, tylko ma grać

    To zasilacz może tracić na  wydajności? Diodka świeci. Mam całą górę
    płytek, które się  spalały, nie tylko pod TYM omawianym zasilaczem.

    Wszystkie moje tunery mają opcję włączenia zasilanie anteny (5 V) ,
    wystarczy włączyć to w jednym tunerze. Są to tunery typu combo - DVB T/S.

    DVB-T, to praktycznie to samo co samo co DVB-T2, różnica tylko w
    kodowaniu i kompresji sygnału.

    Od jakiegoś czasu w Polsce każda telewizja jest reżimowa.

    Tu już nie potrafię się ustosunkować, kompletnie nie znam tematu.