  • 21. Data: 2011-08-25 19:38:21
    Temat: Re: Miernik/mostek RLC - pomysł.
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-24 22:47, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > A masz moze wsad do procka, czy raczej EPROMu?
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    Niestety :-(
    pzdr
    JS

  • 22. Data: 2011-08-26 08:21:10
    Od: "Seven" <j...@w...pl>

    > http://www.phuelektronik.pl/materialy_rozne.html
    >

    > a ten wsad do procka Ktoś ma?

    Tam wsadu do procka nie ma, on się znajduje w pamięci zewnętrznej, a poza
    tym potrzebny byłby również wsad do układu programowalnego.
    Tak w ogóle to idea tego przyrządu jest na tyle ciekawa, że może warto ją
    przetransponować na układy współczesne.

    pzdr
    sev

  • 23. Data: 2011-08-26 09:29:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Seven,

    Friday, August 26, 2011, 10:21:10 AM, you wrote:

    Dlaczego pisze w miejscu przewidzianym na podpis - ulegającym
    automagicznego wycięciu przy próbie odpowiedzi?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-08-26 17:50:18
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > AD5933 ?

    Kosc fajna, ale najbardziej niesamowite jest to:
    "BIOMEDICAL: NONINVASIVE BLOOD IMPEDANCE
    MEASUREMENT " str. 33. Wiedzieliscie o tym, ze mozna wirusy oznaczac w
    ten sposob?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 25. Data: 2011-08-26 18:49:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-26 19:50, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Kosc fajna, ale najbardziej niesamowite jest to:
    > "BIOMEDICAL: NONINVASIVE BLOOD IMPEDANCE
    > MEASUREMENT " str. 33. Wiedzieliscie o tym, ze mozna wirusy oznaczac w
    > ten sposob?

    Widziałem projekt w ktorym badanie impedancji moczu wyznaczało stężenie
    bakterii. Szczegółów nie znam, ale podobno działało na przysłowiowym 741 ;)