  • Data: 2012-02-20 17:18:45
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidow pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PLumber" napisał w wiadomości grup
    >Chcialbym podzielic sie z wami moim spostrzezeniem. Obserwuje od
    >dluzszego czasu miejsca parkingowe dla inwalidow przed
    >hipermarketami, przewaznie stoja one puste,

    A tak w temacie:

    0125,Miasto_idzie_na_wojne_z_udajacymi_niepelnospraw
    nych.html

    "[...] Liczba niepełnosprawnych kierowców w Olsztynie idzie już w
    tysiące. Skąd ich aż tylu? Z jednej strony coraz więcej kierowców
    zgłasza się do Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
    który wydaje karty uprawniające do parkowania w uprzywilejowanych
    miejscach. Wystarczy złożyć wniosek z kserokopią decyzji lekarza o
    stopniu niepełnosprawności, zdjęciem i dowodem wpłaty na kilkadziesiąt
    złotych. Mając niebieską kartę, kierowcy nie muszą płacić za
    parkowanie samochodu w strefie płatnego parkowania w centrum miasta,
    mogą zostawić auto na miejscu dla niepełnosprawnych, wjeżdżać tam,
    gdzie innych często obowiązuje zakaz. [...] "

    Tylko ciekawe jak urzednik bedzie decydowal czy noga mnie bardzo boli
    przy chodzeniu, czy nie bardzo. Czy woze babcie do szpitala czesto,
    czy rzadko ..
    i czy mi sie nalezy darmowe miejsce pod urzedem miasta czy nie, bo
    zalatwiam sprawe dla tejze babci :-)

    J.