  • Data: 2012-02-20 17:50:34
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidow pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 17:18:45 +0100 osobnik zwany J.F wystukał:

    > złotych. Mając niebieską kartę, kierowcy nie muszą płacić za parkowanie
    > samochodu w strefie płatnego parkowania w centrum miasta, mogą zostawić
    > auto na miejscu dla niepełnosprawnych, wjeżdżać tam, gdzie innych często
    > obowiązuje zakaz. [...] "

    ale bzdury. Karta parkingowa osoby niepełnosprawnej jest imienna i
    obowiązuje tylko gdy w samochodzie jest właściciel karty. Chyba, że
    wprowadzili jakieś swoje karty zwalniające z opłat za parkowanie na
    okaziciela. Ale to byłoby bez sensu skoro istnieje i obowiązuje unijny
    wzór karty.

    > Tylko ciekawe jak urzednik bedzie decydowal czy noga mnie bardzo boli
    > przy chodzeniu, czy nie bardzo. Czy woze babcie do szpitala czesto, czy
    > rzadko ..
    > i czy mi sie nalezy darmowe miejsce pod urzedem miasta czy nie, bo
    > zalatwiam sprawe dla tejze babci :-)

    j.w. A kartę wydaje zespół na podstawie orzeczenia o niepełnosprawności.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?