  • Data: 2009-11-18 17:03:14
    Temat: Re: Międzyfazowe w USA
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Tornad" napisał:
    > A Tobie sie w glowie nie miesci, ze ktos moze sie na wielu rzeczach znac w
    > stopniu ponadprzecietnym i potrafi udzielic wartosciowych informacji. Wiec
    > wzorem roznych oszolomow, ktorzy tylko zasmiecaja te grupe, swoimi
    > ekspierdzkimi uwagami starasz sie kazdemu jakas chocby latke przypiac czy
    > zdyskredytowac jego informacje. Czasem juz nie rozumiem osso tu chodzi.
    > Jak sie tylko odezwalem to juz mnie taki jeden zwyzywal; wloczy sie za mne
    > wszedzie jak menda. Potem drugi, ktory w d.. byl i gowno widzial ale to mu
    > nie
> [...]

    bo wiesz, u nas to głuwnie przygłupiaste czpiony są, na grupach też ich cała
    masa, nic taki nie umie, nic nie rozumie, ma masę papierkuf za znajomości, i
    coś tam skończył bo mu kazali i ta nasza mentalność nieroba nieudacznika,
    czyli skoro ja nic nie umiem to niemożliwe żeby ktoś umiał i jeszcze znał
    się na całej masie tematów, więc spokojnie, daruj sobie tych idiotów, oni tu
    są bo im za to płacą, robią to co im sowiecka władza karze, a ty jesteś dla
    nich "element niebezpieczny" co może obalić ich mity dla ludu, a to
    niebezpieczne:O)