  • Data: 2009-11-18 16:20:39
    Temat: Re: Międzyfazowe w USA
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > "gary" <g...@c...pl> wrote in message

    > On musi mieć mały/stary dom. Nowobudowane mają wszystkie 200A.

    "On" ma nowy dom. Ma 9 lat. No, moze domek. Wiekszego nie budowalem ze
    wzgledu na podatki; tu za dom placi sie do 20 tys. dolarow rocznie i za
    przylacze 200 A, tez wiecej sie placi niz za 100. A po jasna cholere mi 200 A.
    Zatem nie szastaj pewnikami; ja tu siedze 20 lat juz bedzie i nie mam zadnego
    interesu aby Pytajnikowi czy Czytelnikom, wciskac kit.
    A Tobie sie w glowie nie miesci, ze ktos moze sie na wielu rzeczach znac w
    stopniu ponadprzecietnym i potrafi udzielic wartosciowych informacji. Wiec
    wzorem roznych oszolomow, ktorzy tylko zasmiecaja te grupe, swoimi
    ekspierdzkimi uwagami starasz sie kazdemu jakas chocby latke przypiac czy
    zdyskredytowac jego informacje. Czasem juz nie rozumiem osso tu chodzi.
    Jak sie tylko odezwalem to juz mnie taki jeden zwyzywal; wloczy sie za mne
    wszedzie jak menda. Potem drugi, ktory w d.. byl i gowno widzial ale to mu nie
    przeszkadza macic i wprowadzac porzadnych ludzi w blad.

    Pzdr. Tornad