  • 31. Data: 2009-09-19 15:21:32
    Temat: Re: Microsoft kasuje zdalnie aplikacje z telefonów i Zune HD
    Od: marco <u...@s...net>

    Marek Dyjor pisze:

    > no widzisz do iphona nie da sie LEGALNIE wgrać czegoś czego z poza
    > ichniego sklepu.

    Bardzo mnie to ciekawi. Jaki artykuł obowiązującego w Polsce prawa
    penalizuje takie zachowanie?

    --
    MP

  • 32. Data: 2009-09-19 18:55:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Ale to jest tylko problem w oczach "WMowcow" taka mala fobia.

    imho to jest realny problem bo legalnei możecie tylko sobei zainstalowac to
    co zatwierdzi FIRMA.

    i co więcej firma moz ewam zablokować programy kóre już kupiliście i
    zainstalowaliście.

  • 33. Data: 2009-09-19 19:12:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > imho to jest realny problem bo legalnei możecie tylko sobei zainstalowac
    > to co zatwierdzi FIRMA.

    Jak w WM 7 :) phi ale mi problem. Pozatym Jailbreak nie jest nielegalny
    wiec nie rozumiem skad te problemy. W Symbianie tez mozna instalowac
    apl;ikacje podpisane a wiec blogoslawione ...

  • 34. Data: 2009-09-20 13:51:17
    Temat: Re: Microsoft kasuje zdalnie aplikacje z telefon?w i Zun e HD
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    In pl.comp.os.advocacy Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl> wrote:

    > Klamstwo numer jeden - o tyle latwe do udowodnienia, ze Apple nie dosc,
    > ze udostepnia bezplatne SDK, to jeszcze publikuje dokumentacje i filmiki
    > szkoleniowe odnosnie pisania aplikacji na iPhone'a.

    Nie wspominajac juz o ksiazce 'iPhone SDK' z O'Reilly, ktora przed chwila
    wpadla mi w rece.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 35. Data: 2009-09-21 18:13:30
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    In pl.comp.os.advocacy Tomasz Dymek <t...@r...eu.prg> wrote:

    > Na jedno wychodzi. Za to jak apple usunie aplikację za appstore i
    > telefonów użytkowników, którzy ją zdążyli kupić to developer musi
    > zwrócić 100% kasy.

    Zrodlo? No offence, ale tego typu rewelacje w wiekszosci przypadkow
    okazuja sie bzdurami wyssanymi z palca, jak zawartosc posta mojego
    przedpiscy.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 36. Data: 2009-09-22 13:06:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.09.2009 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > ale problemem jest to że posiadacz iphona może legalnie pozyskiwac programy
    > tylko poprzez istore

    Nie prawda. Gdzie to wyczytałeś? Możesz użyć JB, a jest jak najbardziej legalny.
    Albo inaczej jest tak samo nielegalny jak nóż czy siekiera, bo możesz nimi
    zabić. Sam JB nie istaluje nic nielegalnego, a sam jest za darmo,
    dopiero nim możesz ładować klucze do nielegalnego softu, ale np do
    darmowego nic nie musisz. Soft wgrywany z poza appstore może być jak najbardziej
    legalny.
    Gdyby było inaczej to sądzisz że cydia czy inne repo by tak sobie bezkarnie stały i
    apple nic z tym nie robił? Problem w tym że apple może im nadmuchać i jedyne co
    może to pisać oświadczenia o niebezpieczeństwach związanych z JB (bo tylko to
    zrobili) strasząc możliwościami blokady komunikacji w całym US ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 37. Data: 2009-09-22 16:55:49
    Od: Tomasz Dymek <t...@r...eu.prg>

    Edward Tomasz Napierala pisze:

    > Zrodlo?

    http://www.techcrunch.com/2009/03/25/apples-iphone-a
    pp-refund-policies-could-bankrupt-developers/

    --
    Tomasz Dymek (t...@r...eu.org)

  • 38. Data: 2009-09-22 20:47:25
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    > http://www.techcrunch.com/2009/03/25/apples-iphone-a
    pp-refund-policies-could-bankrupt-developers/

    Podsumowujac artykul - jesli uzytkownik zdecyduje sie zrezygnowac
    z zakupionej aplikacji, to zle, okropne i evil Apple odda mu pieniadze,
    a autor aplikacji bedzie musial oddac cala kase. Po prostu potworne.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 39. Data: 2009-09-23 05:06:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > może to pisać oświadczenia o niebezpieczeństwach związanych z JB (bo tylko to
    > zrobili) strasząc możliwościami blokady komunikacji w całym US ;)

    Przypominam ze nawigacja Nagigon Sygica pojawil sie NAJPIERW w Cydii
    platny 99USD a potem w appstore, wlasnie z powodu grymasow apple.

    Tyle ze bez JB jednak nie zainstalujesz nic czego nie ma w appstore.

  • 40. Data: 2009-09-23 05:07:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > z zakupionej aplikacji, to zle, okropne i evil Apple odda mu pieniadze,
    > a autor aplikacji bedzie musial oddac cala kase. Po prostu potworne.

    Dla troli lepiej by bylo by apple zabral aplikacje :) oddal pieniadze a
    oszustwoi programiscie jeszcze doplacil ze zlamal umowe SDK