  • 21. Data: 2009-09-18 08:02:38
    Temat: Re: Microsoft kasuje zdalnie aplikacje z telefonów i Zune HD
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Wiesz - wyznawcom Stiva Dżobsa nie dogodzisz. Niedawno na grupie o
    > jabłkowych kompach parę osób pałało świetym oburzeniem że sklep Nokii
    > oferuje muzykę tylko na Nokie. Za to ajkoś nikt nich nie pałał
    > oburzeniem że sklep Apple oferuje muzykę tylko na produkty Apple. No
    > bo przecież ogólnie wiadomo że Apple może oferować tylko dla swoich
    > produktów mając pozstałych w d....ie ale w zamian za to inni
    > producenci mają obowiązek oferowac wszytkim ze szczególnym
    > uwzględnieniem kościoła Apple. ;-)
    >
    > Zdrówko

    Hahahaha, niezłe.

  • 22. Data: 2009-09-18 08:23:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Wiesz - wyznawcom Stiva Dżobsa nie dogodzisz.

    Wyznawcom Dzikusy "Małpy" Ballmera ani troche, jeszcze tydzien temu
    szczekali iz niedobry Jobs nie daje emulatora Commodore a teraz prosze
    ich własna "Małpa" Ballmer bedzie im kasowac aplikacje z odtwarzacza i
    telefonu.

> [...]
    > oferuje muzykę tylko na Nokie. Za to ajkoś nikt nich nie pałał
    > oburzeniem że sklep Apple oferuje muzykę tylko na produkty Apple.

    Bzdura... z iTunes korzystac moze kazdy lacznie z uzywaniem utworow w
    innych odtwarzczach. Nie znam zas NMS ale sadze ze tam jest dokladnie
    tak samo.

  • 23. Data: 2009-09-18 08:25:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Czytanie ze zrozumieniem. Napisałem o tym w kontekście Twoich zarzutów o
    > brak aplikacji w MS Store.

    A ja w kotekscie negacji "zdalnego kasowania" bo nie bylo takiego
    przypadku (co nie dziwi bo nie ma w Marketplace ani jednej zewnetrznej
    aplikacji)

    > A póki nie ma przykładu, to tylko regulamin, czy będzie przestrzegany,
    > to się okaże jak już zaczną blokować. Pytanie, czy zaczną? Apple blokuje
    > i to jest fakt. A MS to nadal tylko regulamin.

    Co apple blokuje ? Jedyne co robi to kasuje aplikacje niezgodne z
    licencja SDK. I tak samo robi Palm i bedzie robi MS

  • 24. Data: 2009-09-18 16:35:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.09.09 09:46, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > oferuje muzykę tylko na Nokie. Za to ajkoś nikt nich nie pałał
    > oburzeniem że sklep Apple oferuje muzykę tylko na produkty Apple.

    Bzdura.
    Wupadałoby znać temat na któr się tak kategorycznie wypowiada.
    Jedynym wymogiem iTMS jest iTunes.
    Zakupioną muzę można wgrać na co się tam ma.
    Natomiast wymogiem NMS jest IE oraz jeden z AFAIR 3-ch modeli telefonów
    Nokia.

    No comments.
    Żenua.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2009-09-18 18:28:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Nie skasuje podobnie jak w iphonie po Jailbreaku.

    no widzisz do iphona nie da sie LEGALNIE wgrać czegoś czego z poza ichniego
    sklepu.

    > Owo zdalne kasowanie w Microsofcie bedzie dzialac zapewne przy
    > synchronizacji lub wejsciu do sklepu "np via telefon".
    >
    > Pozbawienie sie jednak Marketplace to uposledzenie funkcjonalnosci.

    że kurwa co? :)

    a na uj mi marketplace, skoro aplikację moge kupić gdziekolwiek i wgrać do
    PDA.

  • 26. Data: 2009-09-18 18:30:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> [...]
    > produktów mając pozstałych w d....ie ale w zamian za to inni
    > producenci mają obowiązek oferowac wszytkim ze szczególnym

    ale problemem jest to że posiadacz iphona może legalnie pozyskiwac programy
    tylko poprzez istore

  • 27. Data: 2009-09-18 18:56:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ale problemem jest to że posiadacz iphona może legalnie pozyskiwac
    > programy tylko poprzez istore

    Ale to jest tylko problem w oczach "WMowcow" taka mala fobia.

  • 28. Data: 2009-09-18 22:15:10
    Temat: Re: Microsoft kasuje zdalnie aplikacje z telefon?w i Zun e HD
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    In pl.comp.os.advocacy Piotr Karocki <p...@i...org> wrote:

    > Wersja 1 iPhone w ogole nie przewidywala aplikacji zewnetrznych.

    Niezupelnie. Wersja pierwsza oprogramowania miala to, co obecnie
    ma Palm Pre. SDK weszlo pozniej - ale do Pre nie wyszlo, jak dotad,
    w ogole.

    > Wersja z
    > marca 2008 miala juz "opublikowany" SDK, ale:
    >
    > * nie wolno opowiada? nie tylko jak si? pisze aplikacje dla iPhone, ale i
    > co si? chcia?o napisa?, czy te? co si? pojawi w nowej wersji. A nu? Apple
    > nie zdecyduje si? pozwoli? u?ytkownikom na instalacj? nowszej wersji?

    Klamstwo numer jeden - o tyle latwe do udowodnienia, ze Apple nie dosc,
    ze udostepnia bezplatne SDK, to jeszcze publikuje dokumentacje i filmiki
    szkoleniowe odnosnie pisania aplikacji na iPhone'a.

    [..]

    > * firma ma placic firmie Apple 30 % przychodu, a jak firma nie b?dzie
    > p?aci?, to nie tylko aplikacja zniknie z App Store, ale te? zostanie
    > zablokowane jej dzia?anie i u tych, kt?rzy aplikacj? ?ci?gn?li i kupili
    > uprzednio. No i oczywi?cie to, ?e teraz jest 30 %, nie znaczy, ?e nie mo?e
    > to w ka?dej chwili ulec zmianie, np. na 90 %.

    Klamstwo numer dwa. Firma nic nie placi, Apple samo sobie potraca z kasy
    placonej firmie. Oczywiscie takie Google potraca sobie wiecej.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 29. Data: 2009-09-18 22:38:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szadzik pisze:

    > Odezwiesz się jak taki przypadek będzie, a póki co to tylko zapis w
    > regualminie.

    Ummm... "Tylko"?

    Fajnie - jak ci operator telekomunikacyjny wstawi do regulaminu
    możliwość dopisania do rachunku dowolnej kwoty na podstawie własnego
    widzimisię to też będziesz tak spokojnie czekał, że ktoś nagle dostanie
    rachunek na pół miliona z opisem "bo mogliśmy"? ;->

  • 30. Data: 2009-09-19 09:58:57
    Od: Tomasz Dymek <t...@r...eu.prg>

    Edward Tomasz Napierala pisze:

    > Klamstwo numer dwa. Firma nic nie placi, Apple samo sobie potraca z kasy
    > placonej firmie. Oczywiscie takie Google potraca sobie wiecej.

    Na jedno wychodzi. Za to jak apple usunie aplikację za appstore i
    telefonów użytkowników, którzy ją zdążyli kupić to developer musi
    zwrócić 100% kasy.

    --
    Tomasz Dymek (t...@r...eu.org)