  • 31. Data: 2013-08-03 00:21:10
    Temat: Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 1 Aug 2013 22:06:37 +0200, Sylwester Łazar<i...@a...pl>
    wrote:
    > Problem następuje po błędnym zaprogramowaniu słów konfiguracyjnych.
    > Wtedy koniec. Komunikat:

    Blednie których konkretnie? Czy czasem nie przestawiasz bitów ICSEL?
    Bo to zmieni kanal pgd1/pgd2.
    W ktoryms 8bitowym picku przestawienie bitu w dokumentacji opisanego
    jako "unkmplemented" lub "reserved" w slowie konfiguracyjnym
    powodowalo zablokowaniem układu. Nie slyszalem żeby w pic32 był taki
    problem...
    Generalnie bity niezaimplementowane nie powinno się "na siłę"
    przestawiac. Zreszta o ile pamietam programator np. pickit ma w bazie
    układów pic32 maski słów konfiguracyjnych, które są nakładane na
    programowane slowa konfiguracyjne, zabezpieczaja one właśnie przed
    przypadkowym przestawieniem bitow niezaimplementowanych lub
    zastrzezonych w danym slowie.
    Także zablokować pic32 nie jest tak prosto, nawet bzdurną
    konfiguracją.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2013-08-03 00:26:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 01 Aug 2013 21:52:03 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > PGEC1 z PGEC2

    A tego tu nie rozumiem po co łączyć, do programowania używa się pary
    pgec1/pged1 lub pgec2/pged2 w zaleznosci od ustawienia bitu
    konfiguracyjnego ICESEL.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2013-08-03 11:48:26
    Od: szod <b...@a...pl>

    > Ja tam marzę i czekam, aby w jednym chipie był kontroler i 2GB Flasha.

    Ja tam bym wolał w jednym chipie 2GB FRAM ;P

  • 34. Data: 2013-08-03 14:35:49
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Także zablokować pic32 nie jest tak prosto, nawet bzdurną
    > konfiguracją.
    Otwórz sobie projekt example dla PIC32 z katalogu MPLAB dla assemblera.
    Są tylko 3 przykłady.
    Jeden z nich definiuje jak ustawiać konfigurację bitów.
    Ja właśnie go próbowałem wdrożyć.
    Wiesz mi - blokowanie było tak proste, że nawet dziecko z tym sobie poradzi
    :-)
    Może chodzi o to, że tam jest example dla innego, a ja zmieniłem typ.
    Po skompilowaniu powskakiwały domyślne ustawienia w MPLAB,
    a miałem automatyczne programowanie i run po kompilacji.
    S.

  • 35. Data: 2013-08-03 14:37:11
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ja tam bym wolał w jednym chipie 2GB FRAM ;P
    Też się zadowolę.
    To czekamy :-)
    S.

  • 36. Data: 2013-08-03 15:44:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 3 Aug 2013 14:35:49 +0200, Sylwester Łazar<i...@a...pl>
    wrote:
    > Może chodzi o to, że tam jest example dla innego, a ja zmieniłem
    typ.

    A jaki typ ma ustawiony programator? jeśli poprzestawiales typy to
    słowa konfiguracyjne w niektorych pic32 są pod innymi adresami, devid
    takoz samo.
    Zrób erase chip samym programatorem z prawidłowo podanym typem mcu.
    Dopiero sprobuj zaprogramować.
    I daj spokój z tym asemblerem, toż to masochizm :-).

    --
    Marek

  • 37. Data: 2013-08-04 07:45:07
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Zrób erase chip samym programatorem z prawidłowo podanym typem mcu.
    > Dopiero sprobuj zaprogramować.
    Nie da się. Właśnie tu leży problem.
    > I daj spokój z tym asemblerem, toż to masochizm :-).
    >
    > --
    > Marek
    Chciałem w C.
    Po skompilowaniu, odkładał mi na stos 24 rejestry, aby użyć jednego.
    Nie da rady. Zbyt szybko rzeczy się dzieją.

    Ja lubię assembler, za to, że całe życie słyszałem iż wprowadza złe nawyki.
    Patrzę na świat i widzę, że większość społeczeństwa ma złe nawyki.
    Dlatego pisząc w assemblerze czuję kontakt ze społeczeństwem :-)

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-08-04 10:01:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Aug 2013 07:45:07 +0200, Sylwester Łazar<i...@a...pl>
    wrote:
    > Po skompilowaniu, odkładał mi na stos 24 rejestry, aby użyć jednego.
    > Nie da rady. Zbyt szybko rzeczy się dzieją.

    A co ten układ ma robić jeśli to nie tajemnica?

    --
    Marek