eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMichelin CrossClimate SUV się zguzowałyRe: Michelin CrossClimate SUV się zguzowały
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!n
    ews.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!peer02.ams4!peer.am
    4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
    .news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Michelin CrossClimate SUV się zguzowały
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <1aj3hud628r7k$.dlg@myjk.org>
    <1aho30id5u3ij$.19zmx0ev3niq7$.dlg@40tude.net>
    <1tlp0iz0zl1xs$.dlg@myjk.org> <ybjdfrwddn6s$.z84edasad1wr.dlg@40tude.net>
    <1wnj55r4ch0ey$.dlg@myjk.org> <61d8bde7$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <bxjn8sx1ccyn$.dlg@myjk.org> <y7dutuoiv7k4.xs2gt2wam7hx$.dlg@40tude.net>
    <q...@m...org> <1zuz584hd42e.1vjta5jaxx1l0$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 19 Jan 2022 22:46:58 +0100
    Message-ID: <1xis4bb8je85v$.dlg@myjk.org>
    Lines: 86
    NNTP-Posting-Host: 95.49.91.87
    X-Trace: 1642628818 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 95.49.91.87:64286
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4850
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700750
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 18 Jan 2022 10:14:31 +0100, J.F

    >> Kluczem jest stiwerdzenie "przy dużej prędkości", tymczasem mnie średnia
    >> prędkość wychodzi na poziomie 40km/h. Ile wychodzi u Ciebie?
    > Jak jade po miescie, to moje auto jest relatywnie glosne,

    Czyli jaką masz prędkość średnią? Bo rozpatrywanie tylko jakichś
    absurdalnych prędkości chwilowych jest tak samo głupie jak wyliczanie
    zapotrzebowania domu na ciepło tylko dla minimalnej temperatury -20sC
    chociaż średnia zimowa to okolice 0sC.

    > ale tylko relatywnie - nie przeszkadza mi ten halas.

    No właśnie, to że tobie nie przeszkadza nie znaczy że go nie ma. Mnie też
    nie przeszkadzał mój klekot z segmentu D, dopóki się nie przejechałem
    dłużej o segment niższą oktawią z TFSI. Jak wsiadłem bezpośrednio z oktawki
    do mojej Mazdy to szok przeżyłem. A jeszcze większy szok był po PHEV. W
    życiu do klekota nie wsiądę z własnej nieprzymuszonej woli, bo szkoda
    życia.

    > Jak jade 90 to tez nie przeszkadza.

    Że masz nisko ustawiony próg komfortu to już ustaliliśmy.

    > Zreszta sie przyzwyczailem i lubie slyszec pomruk silnika.
    > Bez niego czuje sie dziwnie, ale moze bym sie dal rade odzwyczaic
    > szybko, szczegolnie w elektryku, gdzie nie ma potrzeby sluchac.
    > Ale jak jade 140 to jest juz glosno i przeszkadza.

    Czyli nadal trujesz "lubię", "przyzwyczaiłem", "dziwnie się czuję bez tego"
    -- nie potrafisz rzetelnie spojrzeć na temat, stosujesz typowe wyparcie dla
    okopańca.

    > Przeciez ci pisze, ze to nie silnik tak mocno halasuje.

    Hałasuje także, ale że "lubisz" i się "przyzwyczaiłeś", to po prostu to
    podświadomie ignorujesz. Doprawdy tak ciężko ci to zrozumieć?

    > A przekladnie u siebie pewnie tez masz - naped bezposredni to jeszcze
    > nie teraz.

    Nie mam, jest tylko sprzęgło na koła i sprzęgło na prądnicę, ale do kół się
    podpina dopiero przy >70.

    > No coz, musimy sie kiedys spotkac, przewieziesz mnie 140, zobaczymy
    > jak z ta glosnoscia.

    Ja pier*ole, ale z ciebie beton silnie uzbrojony. ;P Ja tyle na
    autostradzie w trasie nawet nie jeżdżę, bo to niekomfortowe, 120 to maks.
    podróżna. W większości jeżdżę poniżej 80, a średnią mam, jak wspominałem,
    40/h. W takich warunkach jest przepaść pomiędzy EV a spaliniakiem,
    szczególnie jeśli jest to rozdygotany kelkot.

    140 jeszcze PHEV może lecieć na samym EV, po uruchomieniu ICE słychać
    różnicę przy benzyniaku, a co dopiero jakby pod maską był klekot. Tylko
    oczywiście nie można mieć gumowego ucha jak ty.

    >> Nawet HEV jest znacznie bardziej
    >> komfortowy właśnie dlatego że nie jest bezpośrednio podpięty.
    > W wiekszosci jest tez bezposrednie podpiecie.

    Bezedura. A niby czemu Toyotka z zientarem twierdzi w reklamie, że, ich
    supersamoładującymisięhybrydami, 75% można przejechać wyłącznie na silniku
    elektrycznym*? Bo ICE działa tylko jako prądnica.

    *) oczywiście dają znowu złudne wrażenie, że 75% jedzie na prądzie, co jest
    oczywistą bzdurą skoro prąd pochodzi ze spaliny.

    > Film odrzucilem z gory.

    Wiem, stosujesz typowe wyparcie.

    > Skalibrowany magnetofon i mikrofon moze mnie przekona, na pewno nie
    > film z telefonu.

    Głowę sobie skalibruj. ;P Skoro na nagraniu w PHEV szumy i otoczenie było
    bardziej słyszalne to znaczy że w PHEV dźwięk był _podbity_ w stosunku do
    nagrania z klekota gdzie dźwięk był _wyciszany_ do nadmiernego poziomu
    generowanego przez spalinę. Twoja teoria nie trzyma się założenia jakie
    niesie ze sobą normalizacja poziomu zapisu dźwięku. I tak można ci to tłuc
    w kółko -- ty jeszcze na łożu śmierci będziesz bronił tego swojego klekota.
    :P

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: