-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!n
ews.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!peer02.ams4!peer.am
4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Michelin CrossClimate SUV się zguzowały
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <1aj3hud628r7k$.dlg@myjk.org>
<1aho30id5u3ij$.19zmx0ev3niq7$.dlg@40tude.net>
<1tlp0iz0zl1xs$.dlg@myjk.org> <ybjdfrwddn6s$.z84edasad1wr.dlg@40tude.net>
<1wnj55r4ch0ey$.dlg@myjk.org> <61d8bde7$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
<bxjn8sx1ccyn$.dlg@myjk.org> <y7dutuoiv7k4.xs2gt2wam7hx$.dlg@40tude.net>
<q...@m...org> <1zuz584hd42e.1vjta5jaxx1l0$.dlg@40tude.net>
Date: Wed, 19 Jan 2022 22:46:58 +0100
Message-ID: <1xis4bb8je85v$.dlg@myjk.org>
Lines: 86
NNTP-Posting-Host: 95.49.91.87
X-Trace: 1642628818 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 95.49.91.87:64286
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4850
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700750
[ ukryj nagłówki ]Tue, 18 Jan 2022 10:14:31 +0100, J.F
>> Kluczem jest stiwerdzenie "przy dużej prędkości", tymczasem mnie średnia
>> prędkość wychodzi na poziomie 40km/h. Ile wychodzi u Ciebie?
> Jak jade po miescie, to moje auto jest relatywnie glosne,
Czyli jaką masz prędkość średnią? Bo rozpatrywanie tylko jakichś
absurdalnych prędkości chwilowych jest tak samo głupie jak wyliczanie
zapotrzebowania domu na ciepło tylko dla minimalnej temperatury -20sC
chociaż średnia zimowa to okolice 0sC.
> ale tylko relatywnie - nie przeszkadza mi ten halas.
No właśnie, to że tobie nie przeszkadza nie znaczy że go nie ma. Mnie też
nie przeszkadzał mój klekot z segmentu D, dopóki się nie przejechałem
dłużej o segment niższą oktawią z TFSI. Jak wsiadłem bezpośrednio z oktawki
do mojej Mazdy to szok przeżyłem. A jeszcze większy szok był po PHEV. W
życiu do klekota nie wsiądę z własnej nieprzymuszonej woli, bo szkoda
życia.
> Jak jade 90 to tez nie przeszkadza.
Że masz nisko ustawiony próg komfortu to już ustaliliśmy.
> Zreszta sie przyzwyczailem i lubie slyszec pomruk silnika.
> Bez niego czuje sie dziwnie, ale moze bym sie dal rade odzwyczaic
> szybko, szczegolnie w elektryku, gdzie nie ma potrzeby sluchac.
> Ale jak jade 140 to jest juz glosno i przeszkadza.
Czyli nadal trujesz "lubię", "przyzwyczaiłem", "dziwnie się czuję bez tego"
-- nie potrafisz rzetelnie spojrzeć na temat, stosujesz typowe wyparcie dla
okopańca.
> Przeciez ci pisze, ze to nie silnik tak mocno halasuje.
Hałasuje także, ale że "lubisz" i się "przyzwyczaiłeś", to po prostu to
podświadomie ignorujesz. Doprawdy tak ciężko ci to zrozumieć?
> A przekladnie u siebie pewnie tez masz - naped bezposredni to jeszcze
> nie teraz.
Nie mam, jest tylko sprzęgło na koła i sprzęgło na prądnicę, ale do kół się
podpina dopiero przy >70.
> No coz, musimy sie kiedys spotkac, przewieziesz mnie 140, zobaczymy
> jak z ta glosnoscia.
Ja pier*ole, ale z ciebie beton silnie uzbrojony. ;P Ja tyle na
autostradzie w trasie nawet nie jeżdżę, bo to niekomfortowe, 120 to maks.
podróżna. W większości jeżdżę poniżej 80, a średnią mam, jak wspominałem,
40/h. W takich warunkach jest przepaść pomiędzy EV a spaliniakiem,
szczególnie jeśli jest to rozdygotany kelkot.
140 jeszcze PHEV może lecieć na samym EV, po uruchomieniu ICE słychać
różnicę przy benzyniaku, a co dopiero jakby pod maską był klekot. Tylko
oczywiście nie można mieć gumowego ucha jak ty.
>> Nawet HEV jest znacznie bardziej
>> komfortowy właśnie dlatego że nie jest bezpośrednio podpięty.
> W wiekszosci jest tez bezposrednie podpiecie.
Bezedura. A niby czemu Toyotka z zientarem twierdzi w reklamie, że, ich
supersamoładującymisięhybrydami, 75% można przejechać wyłącznie na silniku
elektrycznym*? Bo ICE działa tylko jako prądnica.
*) oczywiście dają znowu złudne wrażenie, że 75% jedzie na prądzie, co jest
oczywistą bzdurą skoro prąd pochodzi ze spaliny.
> Film odrzucilem z gory.
Wiem, stosujesz typowe wyparcie.
> Skalibrowany magnetofon i mikrofon moze mnie przekona, na pewno nie
> film z telefonu.
Głowę sobie skalibruj. ;P Skoro na nagraniu w PHEV szumy i otoczenie było
bardziej słyszalne to znaczy że w PHEV dźwięk był _podbity_ w stosunku do
nagrania z klekota gdzie dźwięk był _wyciszany_ do nadmiernego poziomu
generowanego przez spalinę. Twoja teoria nie trzyma się założenia jakie
niesie ze sobą normalizacja poziomu zapisu dźwięku. I tak można ci to tłuc
w kółko -- ty jeszcze na łożu śmierci będziesz bronił tego swojego klekota.
:P
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.22 22:50 Myjk
- 20.01.22 07:18 Cavallino
- 20.01.22 12:37 J.F
- 20.01.22 14:07 J.F
- 20.01.22 14:40 zhbick
- 20.01.22 14:41 ii
- 20.01.22 15:06 J.F
- 20.01.22 15:19 Cavallino
- 20.01.22 15:41 J.F
- 20.01.22 18:36 Myjk
- 20.01.22 18:37 Myjk
- 20.01.22 19:13 Myjk
- 20.01.22 19:25 J.F
- 20.01.22 20:01 J.F
- 21.01.22 07:32 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO