-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Miało rosnąć a jebło
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <shqsvv$vfr$1@news.icm.edu.pl>
<61410a0e$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<shr348$2cb$1@news.icm.edu.pl>
<61411125$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<61411224$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...com>
<6141c186$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...com>
<6141f6b0$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...com>
<614276cc$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 16 Sep 2021 14:24:12 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.14.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <v...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <6143376a$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1631795050 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 532 83.142.196.21:64924
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2866
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2697481
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16.09.2021 o 13:39, r...@k...pl pisze:
> Thu, 16 Sep 2021 00:42:21 +0200, w <614276cc$0$541$65785112@news.neostrada.pl>,
> Shrek <...@w...pl> napisał(-a):
>
>>>> Przecież nie porównujemy ilości wypadków w tych okresach a dyskutujemy
>>>> czy mobilniość ludzi wróciła do okresu przed kowitopierdolcem - wróciła.
>>>
>>> No to bardzo zły sposób.
>>
>> Podaj lepszy.
>
> Najlepsze byłyby dane nawigacyjne z Google, Naviexpert, Automapy.
> Chodź też nie do końca, bo najczęściej navi używają ci co dużo jeżdżą (bo
> muszą).
No i na podstawie właśnie danych o mobilnosci googla (a on ma
najlepsze;) wychodzi że ruch wrócił do czasów z przed lockdownów. Nie ma
powodów żeby twierdzić, że ludzie nagle porzucili samochody (zresztą
korki są jak dawniej co by to potwierdzało). A nawet jeśli to nic to nie
zmienia - tych co ubyło w samochodach przybyła na przejściach i i tak
się spotkają a to roważamy. Dane z 2020 w oczywisty sposób są zaburzone
przez zmniejszenie mobilności ludzi z powodu covidu i lockdownów i
oczywistym jest, że dla potrzeb statystyki trzeba je znormalizować.
Najprościej przez współczynnik mobilności (choć to też nie do końca
będzie dobre - bo wypadków w lockdownach było mniej, ale trupów
porównywalnie - ludziki zapierdalały jak było pusto). Albo po prostu
czas lockdowanów potraktować jako błąd gruby i pominąć.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.21 14:56 ii
- 16.09.21 15:20 Shrek
- 16.09.21 17:18 r...@k...pl
- 16.09.21 17:19 r...@k...pl
- 16.09.21 17:38 Shrek
- 16.09.21 17:43 Shrek
- 16.09.21 17:44 Shrek
- 16.09.21 18:26 Akarm
- 16.09.21 18:54 Shrek
- 16.09.21 22:45 r...@k...pl
- 17.09.21 00:52 Akarm
- 17.09.21 08:27 Shrek
- 17.09.21 09:57 Akarm
- 17.09.21 11:29 Shrek
- 17.09.21 16:54 Akarm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=