  • 1. Data: 2009-01-22 11:49:44
    Temat: MetroEth w TP
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie,
    czy jak w Metro jest dostępne w City wojewódzkim, takie 40km ode mnie
    a ja mam jakieś Swiatło od TP EVPN/ATM
    to czy jest w TP w ogole mozliwosc, odpalenia metro w takiej lokalizacji?
    czy raczej bajki handlowców?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-01-22 13:06:35
    Temat: Re: MetroEth w TP
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    icek2 pisze:
> [...]
    > a ja mam jakieś Swiatło od TP EVPN/ATM
    > to czy jest w TP w ogole mozliwosc, odpalenia metro w takiej lokalizacji?

    Jeden z klientów ok. 25km od Wrocławia ma ofertę na "przeciągnięcie" Metro do
    siebie.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2009-01-22 17:49:54
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:gl9r0r$k01$2@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Jeden z klientów ok. 25km od Wrocławia ma ofertę na "przeciągnięcie" Metro
    > do
    > siebie.

    Techniczne zalezy od tego czy maja DWDMA
    mi maja tak niedlugo zrobic :)

  • 4. Data: 2009-01-22 21:56:45
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    dolicz jeszcze koszt portu ;)

    niezadko to dyskwalifikuje oferte tp w porownaniu z innymi operatorami

    --
    Matt Rutkowski

  • 5. Data: 2009-01-24 08:53:30
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Jan 2009 18:49:54 +0100, Radosław HORODNICZY
    <r...@g...com> wrote:

    >Techniczne zalezy od tego czy maja DWDMA
    >mi maja tak niedlugo zrobic :)

    ...czyli usługa składająca się z dostępu do Internetu oraz
    międzymiastowego DWDMA, z czego w pewnych okolicznościach jedno od
    drugiego nie jest uzależnione (chce odebrać usługę metro własnym
    światłem z węzła &TP, która powinna być tańsza niż metro z DWDMA, albo
    chce samo DWDMA w relacji międzymiastowej)

    Ciekawe czy by UKE był w stanie nakazać &TP podzielić w/w usługę na 2
    części tak jak się stało z oddzieleniem neo od linii telefonicznej ?

  • 6. Data: 2009-01-24 09:23:27
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> do

> [...]
    >
    > Ciekawe czy by UKE był w stanie nakazać &TP podzielić w/w usługę na 2
    > części tak jak się stało z oddzieleniem neo od linii telefonicznej ?

    A co za problem odebrac od nich bezposrednio z wezla ?
    Ja wlasnie tak robie, mam wykupione pomieszczenie w tpsa,
    mozesz spokojnie u nich kupic kazda przeplywnosc i robic z tym co chcesz

  • 7. Data: 2009-01-24 09:29:42
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 24 Jan 2009 10:23:27 +0100, Radosław HORODNICZY
    <r...@g...com> wrote:

    >A co za problem odebrac od nich bezposrednio z wezla ?

    w sumie racja, do tej pory byłem przez handlowców zbywany "u nas tak
    się nie da"

    >Ja wlasnie tak robie, mam wykupione pomieszczenie w tpsa,

    ciekawe ile mnie by skasowała Polska Poczta (u mnie lokalnie budynek
    ten sam)

    >mozesz spokojnie u nich kupic kazda przeplywnosc i robic z tym co chcesz

    aż spróbuje

    wie ktoś ile by mnie skasowali za 10 megabitów z własnym odbiorem ?

  • 8. Data: 2009-01-24 10:15:19
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    futszaK pisze:

    > wie ktoś ile by mnie skasowali za 10 megabitów z własnym odbiorem ?

    10 Mbitów czego?

    to w TP tak można?
    Radosławie, co w tej sposób bierzesz od TP?

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2009-01-24 15:33:07
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 24 Jan 2009 11:15:19 +0100, icek2 <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >10 Mbitów czego?

    o czym jest grupa ?

  • 10. Data: 2009-01-24 17:43:58
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    futszaK pisze:

    > o czym jest grupa ?
    sam Radosław napisał, cyt " mozesz spokojnie u nich kupic kazda