  • 21. Data: 2009-01-25 16:09:33
    Temat: Re: MetroEth w TP
    Od: andzio <a...@w...pl>

    futszaK pisze:

    > czy są mi w stanie przy 20 megabitach dać cene 100zł netto miesięcznie
    > za megabit przy własnym odbiorze (nie interesuje mnie jak się ta
    > usługa nazywa, byleby było symetrycznie), czy też szkoda mojego
    > cennego czasu na zawracanie sobie głowy &TP ?

    Napisze tylko tak:
    W naszym przypadku nie bylo znaczenia czy odbieramy wlasnym swiatlem z
    centrali, czy ciagna nam swiatlo do serwerowni oddalonej o 1,5km. Oplata
    instalacyjna narzucona byla odgornie, abonament tez.
    Ale na poczatku i tak odbieralismy to sami, gdyz zalezalo nam na czasie,
    a jak wiadomo inwestycje w tp trwaja nieskonczenie dluuugo.

    A wracajac do pytania:
    NIE :)
    2320zl netto przy umowie na 3 lata - nie ma znaczenia gdzie odbior.

    --
    Andrzej Banach

  • 22. Data: 2009-01-25 18:27:18
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:glhun7$die$1@pyro.tvk.wroc.pl...
> [...]
    > Ojca
    > Dyrektora Sowy, że nie zainstalowali z powodu BMT <rotfl>.
    > Był wywiad techniczny na Metro z IP PA, Metro z BGP, różne przepływności -
    > wszystkie pozytywne i co ... wielkie G.... W zamian dostali wypowiedzenie
    > umowy
    > z dniem 1.10.2009 i co zrobili... wyłączyli 1.10.2008 :D po reklamacji
    > znów
    > włączyli (łaskawie po AFAIR 3 dniach), po ok. 2 tygodniach znów
    > wyłączyli...
    > tym razem włączyli po 8-12h... Szkoda słów... burdel jak diabli.

    No to kolego odwazny jestes pisac tego typu rezygnacje :))))
    Ja kieedysc cos podobnego mialem z jedynm telefonem firmowym,
    ale na lacze do neta juz bym sie bal cos takiego robic

  • 23. Data: 2009-01-26 08:26:55
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 25 Jan 2009 17:09:33 +0100, andzio <a...@w...pl>
    wrote:

    >NIE :)
    >2320zl netto przy umowie na 3 lata - nie ma znaczenia gdzie odbior.

    czyli dobrze handlowiec mi prawił, że nie ma możliwości ZMNIEJSZENIA
    KOSZTÓW poprzez własny odbiór, zaś łącza kosztującego 232zł za megabit
    nie da się uczciwie odsprzedawać klientom końcowym (zakładając 80%
    marże i 20 krotny overbooking)

    niech mi ktoś teraz powie, gdzie są te tanie megabity w TP o których
    tyle się słyszy ?

  • 24. Data: 2009-01-26 08:54:35
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Radosław HORODNICZY pisze:
    [..]

    > No to kolego odwazny jestes pisac tego typu rezygnacje :))))
    > Ja kieedysc cos podobnego mialem z jedynm telefonem firmowym,
    > ale na lacze do neta juz bym sie bal cos takiego robic
    Za te same pieniądze co ATM/ME mam 4x więcej u innych operatorów..
    a że pozostałych dostawców mam trzech.... no cóż... niech kogoś zaboli te 7kPLN
    mniej.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+