eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMercedes B, jak otworzyć drzwiRe: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
    Date: Wed, 05 Sep 2012 14:15:30 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <k27fp4$sr6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <a...@m...uni-berlin.de> <c...@b...softax.pl>
    <a...@m...uni-berlin.de>
    <5045f697$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50462c42$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdpi5yf28kn.1vyfzkgqzbr4$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <zhhzzsozulvc.xy0p7boltmgz$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <cp9ooz2bju2m$.15nb67fgfm59i$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <k277um$1if$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1346847332 29542 159.253.247.138 (5 Sep 2012 12:15:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Sep 2012 12:15:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <k277um$1if$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465457
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-05 11:57, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-09-04 23:01, *1...@2...invalid* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:
    >> Ale tu nie ma słowa o potrzebie ciągłego zasilania centrali/pilota...
    >
    > Fragment z instrukcji od Insigni w dziale awarie zamka centralnego -
    > jedna z przyczyn:
    > /nadajnika często i wielokrotnie
    > używano poza zasięgiem odbioru
    > (wymagana będzie ponowna
    > synchronizacja),/

    Widzisz, ale to potwierdza fakt, że centralka przechowuje pewne
    dane, które pozwalają na to co pisałem. Nadal nic nie ma o tym,
    że potrzebuje do tego zasilania poza czasem komunikacji.

    > Brak zasilania centralki jak najbardziej może spowodować
    > rozsynchronizowanie jej z pilotem - synchronizacja jest prosta
    > (przynajmniej w przypadku Opla) - kluczyk w stacyjkę, włączenie zapłonu
    > (pozycja 2 zwykle) i naciśnięcie przycisku na pilocie.

    Powyższe mówi o używaniu kluczyka bez kontaktu z centralką (jak
    nie ma zasilania to nie ma komunikacji). Za to w instrukcji od
    Insigni jest jasno napisane, że kluczyk potrzebuje powtórnej
    synchronizacji po wymianie baterii - czyli kluczyk coś
    przechowuje i jest to podtrzymywane przez baterię.
    Nie ma za to słowa o tym, że powtórna synchronizacja jest
    wymagana np. po wymianie akumulatora (a ta jest opisywana).
    W sumie sam możesz sprawdzić organoleptycznie :)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: