-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
Date: Wed, 05 Sep 2012 14:15:30 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <k27fp4$sr6$1@node1.news.atman.pl>
References: <a...@m...uni-berlin.de> <c...@b...softax.pl>
<a...@m...uni-berlin.de>
<5045f697$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<50462c42$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<jdpi5yf28kn.1vyfzkgqzbr4$.dlg@40tude.net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<zhhzzsozulvc.xy0p7boltmgz$.dlg@40tude.net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<cp9ooz2bju2m$.15nb67fgfm59i$.dlg@40tude.net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<k277um$1if$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1346847332 29542 159.253.247.138 (5 Sep 2012 12:15:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Sep 2012 12:15:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <k277um$1if$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465457
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-09-05 11:57, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2012-09-04 23:01, *1...@2...invalid* napisał, a mnie coś
> podkusiło, żeby odpisać:
>> Ale tu nie ma słowa o potrzebie ciągłego zasilania centrali/pilota...
>
> Fragment z instrukcji od Insigni w dziale awarie zamka centralnego -
> jedna z przyczyn:
> /nadajnika często i wielokrotnie
> używano poza zasięgiem odbioru
> (wymagana będzie ponowna
> synchronizacja),/
Widzisz, ale to potwierdza fakt, że centralka przechowuje pewne
dane, które pozwalają na to co pisałem. Nadal nic nie ma o tym,
że potrzebuje do tego zasilania poza czasem komunikacji.
> Brak zasilania centralki jak najbardziej może spowodować
> rozsynchronizowanie jej z pilotem - synchronizacja jest prosta
> (przynajmniej w przypadku Opla) - kluczyk w stacyjkę, włączenie zapłonu
> (pozycja 2 zwykle) i naciśnięcie przycisku na pilocie.
Powyższe mówi o używaniu kluczyka bez kontaktu z centralką (jak
nie ma zasilania to nie ma komunikacji). Za to w instrukcji od
Insigni jest jasno napisane, że kluczyk potrzebuje powtórnej
synchronizacji po wymianie baterii - czyli kluczyk coś
przechowuje i jest to podtrzymywane przez baterię.
Nie ma za to słowa o tym, że powtórna synchronizacja jest
wymagana np. po wymianie akumulatora (a ta jest opisywana).
W sumie sam możesz sprawdzić organoleptycznie :)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.12 14:42 J.F
- 05.09.12 15:20 Artur Maśląg
- 05.09.12 16:20 Michoo
- 05.09.12 19:36 1...@1...invalid
- 07.09.12 08:20 Kamil 'Model
- 07.09.12 15:26 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia