  • Data: 2012-08-15 18:08:46
    Temat: Re: Megane vs Ceed
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-14 16:54, J.F pisze:

    > VW ma swoje (T)FSI, podejrzewam ze wkrotce wiekszosc bedzie takich.
    >
    > A tego sie nie da zagazowac :-(

    Co się nie da? Co się nie da - klient zapłaci to się zagazuje...
    Polski gaziarz zagazuje instalacją "na śróbkię" każdy samochód - nawet
    elektryczny.
    ;)

    A tak poważnie to już się pojawiają już takie cuda - (do testowania na
    klientach):
    http://www.autogaz.olsztyn.pl/instalacja-brc-sequent
    -direct-injection-sdi/
    http://autonagaz.com.pl/liquid_propane_direct_inject