    From: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media Markt dla idiotów?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 10:45:05 +0200

    > Wtedy jej powiedzieli, ze to stary model juz nieprodukowany, ktory ponoc
    > mial 6-7 lat i byl duzo grany.
    > ze takie cos moze powstac od wilgoci i kurzu (to jej słowa). A ona na to
    > ze
    > mieszka w blokach gdzie jest sucho az za bardzo a kurz jak wszedzie i ze
    > grala na nim normalnie przez ten rok i 3 miesiace. Mowiła, ze chyba jakos
    > moga sprawdzic ile gral telewizor? Ale ja mysle ze bardziej po datach na
    > płycie czy cos w tym rodzaju, bo mi sie nie chce wierzyc zeby TV mialo
    > jakis
> [...]

    Obawiam się, że to jest normalna praktyka wszystkich sklepów w Polsce. W
    Media Markt mozesz na wyprzedaży trafić na sprzęt z wystawy, który jest
    starszy niż jakikolwiek sklep MM w Polsce. Wydaje się, że to normalna u nas
    praktyka, i w wielu sklepach można się naciąć na używany sprzęt. Nie tak
    dawno głośna była sprawa sklepu internetowego Agito, który uszkodzony sprzęt
    wysyłał kolejno klientom, nie zadawszy sobie nawet trudu, żeby z kartonu
    usunąć stare naklejki adresowe. To nie tylko sprawa elektroniki, ale tak
    jest w każdej branży, meble, samochody, materiały budowlane.

    Maciej