  • Data: 2009-04-18 06:11:49
    Temat: Re: Media Markt dla idiotów?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Apr 2009 01:27:20 +0200, sofu wrote:

    >Według Media Markt kto tam kupuje nie jest idiota, ale pozostala reszta,
    >ktora ma ten sklep w 4 literach owszem.
    >Ja po tym ich hasle z premedytacja stałem sie "idiotą".
    >
    >Twoim zdaniem klient jest tylko od płacenia forsy w kasie? A gdyby tak
    >klient "przestal dbac o sklep" i zaczał płacic falszywa forsą, to jakby to
    >sie nazywało?

    -Prosze pani, ten banknot jest falszywy.
    -O moj Boze, zostalam zgwalcona, powiedziala prostytutka :-)

    >Uwazasz, ze prawie 3 tysiace zł dla przecietnego człowieka to g....o po
    >które nie warto sie schylic?

    No i gdzie pojdziesz ?

    Wszedzie zastaniesz ten sam sprzet, znikoma obsluge, ktora nie bardzo
    jest zorientowana w temacie, i nikt ci nie powie "tego telewizora to
    niech pan nie kupuje jesli ma pan notebooka Toshiby, bo nie
    wspolpracuja ze soba". Ani co gorsza "ten cyfrowy TV nie bedzie
    dzialal za pare lat w Polsce bo nie naszego przyszlego standardu"

    Ostatnio wariacji dostaje wybierajac aparat foto :-)

    Jeszcze troche konkurencji ze strony internetu i MM przejdzie na
    sprawdzone biznesowe modele dzialalnosci i bedziesz mial jeszcze
    gorzej ..

    J.