eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMechanizm różnicowyRe: Mechanizm różnicowy
  • Data: 2014-10-14 22:42:35
    Temat: Re: Mechanizm różnicowy
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    k...@g...com pisze:
    > W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:16:49 UTC+2 użytkownik Dariusz K.
    Ładziak napisał:
    >> Maciek pisze:
    >>
    >>> Dnia Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    >>
    >>>
    >>
    >>>> To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
    >>
    >>>> mechanizm różnicowy
    >>
    >>>
    >>
    >>> Ale jakby to byl dyfer, to dlaczego mialby turkotac dopiero po nacisnieciu
    >>
    >>> gazu?
    >>
    >>
    >>
    >> Wszelkie stuki w dyferencjale mają zwykle tendencje do cichnięcia po
    >>
    >> dodaniu gazu - żeby stukało to musi być luz, pod obciążeniem luzy
    >>
    >> ulegają wybraniu i nie stuka.
    >>
    >>
    >>
    >> --
    >>
    >> Darek
    >
    > Mechanizm różnicowy w samochodzie osobowym to 6 kół zębatych. Przy jeździe na
    wprost 4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
    mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
    obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.
    >


    Kogutku - jak zwykle chrzanisz... Zapominasz o kamieniach półosi - koła
    zębate to raczej jęczą jak stukają, w dyferencjale najczęściej stukają
    kamienie półosi.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: