-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 14 Oct 2014 22:42:35 +0200
From: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
Reply-To: d...@n...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
SeaMonkey/2.29.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mechanizm różnicowy
References: <m1gfj9$ih8$1@usenet.news.interia.pl> <m1gpha$uvf$1@node2.news.atman.pl>
<m1gs3u$co0$1@usenet.news.interia.pl> <m1gtqs$kqa$1@node1.news.atman.pl>
<1r2t5841lq3tt.wf95f6gerzh3$.dlg@40tude.net>
<543c1712$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
In-Reply-To: <8...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 55
Message-ID: <543d8abb$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.132.90
X-Trace: 1413319355 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12627 83.24.132.90:17045
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547009
[ ukryj nagłówki ]k...@g...com pisze:
> W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:16:49 UTC+2 użytkownik Dariusz K.
Ładziak napisał:
>> Maciek pisze:
>>
>>> Dnia Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
>>
>>>
>>
>>>> To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
>>
>>>> mechanizm różnicowy
>>
>>>
>>
>>> Ale jakby to byl dyfer, to dlaczego mialby turkotac dopiero po nacisnieciu
>>
>>> gazu?
>>
>>
>>
>> Wszelkie stuki w dyferencjale mają zwykle tendencje do cichnięcia po
>>
>> dodaniu gazu - żeby stukało to musi być luz, pod obciążeniem luzy
>>
>> ulegają wybraniu i nie stuka.
>>
>>
>>
>> --
>>
>> Darek
>
> Mechanizm różnicowy w samochodzie osobowym to 6 kół zębatych. Przy jeździe na
wprost 4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.
>
Kogutku - jak zwykle chrzanisz... Zapominasz o kamieniach półosi - koła
zębate to raczej jęczą jak stukają, w dyferencjale najczęściej stukają
kamienie półosi.
--
Darek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.14 23:38 Tomasz Pyra
- 15.10.14 00:17 k...@g...com
- 17.10.14 00:03 Dariusz K. Ładziak
- 17.10.14 10:56 depros
- 17.10.14 10:58 depros
- 21.10.14 06:53 Einstein
- 21.10.14 08:33 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS