-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
Date: Thu, 30 Jul 2015 13:14:32 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 76
Message-ID: <mpd0qs$o1j$1@node1.news.atman.pl>
References: <55af74a4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
<moo14r$i33$1@node2.news.atman.pl>
<55af8b19$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
<moo3iu$kfr$1@node2.news.atman.pl>
<55aface4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
<mot311$t5m$1@node2.news.atman.pl>
<55b2479d$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
<motipt$cdm$1@node2.news.atman.pl> <mp8kne$51r$1@node2.news.atman.pl>
<mpac1o$qi8$1@node2.news.atman.pl> <mpaddh$rrf$1@node2.news.atman.pl>
<mpanji$f0q$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 151.248.56.234
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1438254771 24627 151.248.56.234 (30 Jul 2015 11:12:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jul 2015 11:12:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150729-0, 29.07.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566346
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
news:mpanji$f0q$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:mpaddh$rrf$...@n...news.atman.pl...
>
>> Zmieniły sie też samochody. Coraz więcej nierozbieralnych mechanizmów,
>> coraz
>> mniej dostępnych pojedynczych części.
>
> Prawda.
>
>> Przypomnij sobie, że kiedyś regenerowało się amortyzatory. Teraz ze
>> świecą
>> szukać takiego specjalisty.
>
> Tego mi nikt nie proponował. Nie znam sprawy. Teraz nie robią bo
> niebezpieczne i brak chętnych czy może amorki potaniały lub ludzie się
> wzbogacili i nie warto?
Amorki potaniały, robocizna zdrożała, są nierozbieralne - zaprasowywane.
>
>>> Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał
>>> zapłacić frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem
>>> więc z ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by
>>> się wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.
>
>> Każdy popełnia błędy. Ważne, że zapłacił za pompę.
>
> Z tym nigdy nie miałem problemu - czasem jakiś mechanik był nieterminowy
> ale jak coś było nie tak to każdy gratis po sobie naprawiał.
Bywają przypadki, że mechanik obciąża klienta naprawą zepsutego przez siebie
elementu. Znam przypadek naprawy samochodu jak w programie Usterka - jedno
naprawili, dwie inne rzeczy zepsuli. Dalsze ich naprawy potęgowały kolejne
zniszczenia w samochodzie.
>
>>> Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
>>> naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
>>> sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie
>>> musi się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi
>>> się
>>> opierać na zaufaniu.
>
>> Czy sam piszesz ten soft czy tylko wdrażasz?
>
> Wdrażam. Teoretycznie mam przyjechać zainstalować i skonfigurować system.
> W praktyce bywa i tak że na miejscu jest goły komputer i płytka z
> windowsem, albo odwrotnie pełen komputer i brak miejsca na dysku.
> Codziennością są błędy w konfiguracji sieci sprawiające że poszczególne
> komputery się nie widzą, albo brak jakiejś licencji. Teoretycznie to nie
> mój problem tylko klienta mógłbym skasować za przyjazd i powiedzieć że
> wrócę jak będzie miał przygotowane stanowisko zgodnie z wytycznymi jakie
> otrzymał. W praktyce mimo, że racja jest po mojej stronie straciłbym wtedy
> klienta bo by to odebrał osobiście. A klienci wracają. A to po licencję na
> kolejne stanowisko a to po upgrade.
Kasujesz klienta za całą swoją pracę czy nic nie doliczasz do ustalonych
kosztów wdrożenia?
Jakby komputer się wieszał, to sprawdzałbyś co z czym się gryzie czy
postawił nową maszynę?
Podejrzewając uszkodzenie kabla sieciowego (skrętki), kombinowałbyś jak
puścić transmisję na dwóch parach czy sam ją wymienił?
W sumie to dziwne, że firmy pozwalają Ci grzebać w komputerach. Dostajesz
hasła Administratora do komputerów i routerów?
Ja działając w innej branży, natrafiałem na mur związany z podziałem
kompetencji. Nic nie mogłem zrobić w komputerze bez uzasadnienia i zgody
działu IT klienta.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=