    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
    Date: Thu, 30 Jul 2015 13:14:32 +0200
    <motipt$cdm$1@node2.news.atman.pl> <mp8kne$51r$1@node2.news.atman.pl>
    <mpac1o$qi8$1@node2.news.atman.pl> <mpaddh$rrf$1@node2.news.atman.pl>
    <mpanji$f0q$1@node1.news.atman.pl>

    news:mpanji$f0q$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    > Prawda.

    > Tego mi nikt nie proponował. Nie znam sprawy. Teraz nie robią bo
    > niebezpieczne i brak chętnych czy może amorki potaniały lub ludzie się
    > wzbogacili i nie warto?

    Amorki potaniały, robocizna zdrożała, są nierozbieralne - zaprasowywane.

    > Z tym nigdy nie miałem problemu - czasem jakiś mechanik był nieterminowy
    > ale jak coś było nie tak to każdy gratis po sobie naprawiał.

    Bywają przypadki, że mechanik obciąża klienta naprawą zepsutego przez siebie
    elementu. Znam przypadek naprawy samochodu jak w programie Usterka - jedno
    naprawili, dwie inne rzeczy zepsuli. Dalsze ich naprawy potęgowały kolejne
    zniszczenia w samochodzie.

> [...]
    > W praktyce bywa i tak że na miejscu jest goły komputer i płytka z
    > windowsem, albo odwrotnie pełen komputer i brak miejsca na dysku.
    > Codziennością są błędy w konfiguracji sieci sprawiające że poszczególne
    > komputery się nie widzą, albo brak jakiejś licencji. Teoretycznie to nie
    > mój problem tylko klienta mógłbym skasować za przyjazd i powiedzieć że
    > wrócę jak będzie miał przygotowane stanowisko zgodnie z wytycznymi jakie
    > otrzymał. W praktyce mimo, że racja jest po mojej stronie straciłbym wtedy
    > klienta bo by to odebrał osobiście. A klienci wracają. A to po licencję na

    Kasujesz klienta za całą swoją pracę czy nic nie doliczasz do ustalonych
    kosztów wdrożenia?
    Jakby komputer się wieszał, to sprawdzałbyś co z czym się gryzie czy
    postawił nową maszynę?
    Podejrzewając uszkodzenie kabla sieciowego (skrętki), kombinowałbyś jak
    puścić transmisję na dwóch parach czy sam ją wymienił?

    W sumie to dziwne, że firmy pozwalają Ci grzebać w komputerach. Dostajesz
    hasła Administratora do komputerów i routerów?
    Ja działając w innej branży, natrafiałem na mur związany z podziałem
    kompetencji. Nic nie mogłem zrobić w komputerze bez uzasadnienia i zgody
    działu IT klienta.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba