eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMazut w diesluRe: Mazut w dieslu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 20 Oct 2011 19:58:35 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mazut w dieslu
    References: <1fg2jg3rx3w3j$.k00wgkq84h6a.dlg@40tude.net> <j7pcb1$2te$1@news.onet.pl>
    <psnp91wg3dfn$.127u8cr6u0cvq$.dlg@40tude.net> <j7pcg4$3gb$1@news.onet.pl>
    <mlblssfjf9k4$.14fdcr2t4h2ud.dlg@40tude.net>
    <j7pf16$h1r$1@mx1.internetia.pl> <j7pfdh$e2b$1@news.onet.pl>
    <j7pk2r$uud$1@news.icpnet.pl>
    In-Reply-To: <j7pk2r$uud$1@news.icpnet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <4ea0614c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.123.45
    X-Trace: 1319133516 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 83.11.123.45:32342
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408012
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-20 19:00, nazgul pisze:
    >
    >>> skoro da się zasilać smalcem wieprzowym
    >>> to czemu nie mazutem?
    >>
    >> o np w ogole nie poplynie, gdyz wymaga podgrzewania calego toru
    >> paliwowego,
    >
    > przypominam ze smalec też nie płynie, no może na patelni.
    >
    >> albo pompa wtryskowa peknie, albo np parametry spalania ma
    >> takie ze nadaje się do 200 obr/min, a nie do 4000.
    >>
    >
    > no może może
    > sam nie jestem przekonany czy nada się do tradycyjnej pompy i
    > wtryskiwaczy. Do jakiej temp. trzeba go podgrzać żeby był dostatecznie
    > płynny i smarowny?
    > chyba pomysł bez sensu z tym mazutem,

    Sądzę że to z powodu dużej gęstości stosowany jest tylko w silnikach
    wolnoobrotowych gdzie jest dużo czasu na podanie i spalenie niezbyt
    drobno rozbitego paliwa.

    W ciężarówce której silnik kręci się 1500rpm będzie pewnie łatwiej niż w
    osobówce z 4500rpm.
    Chociaż to też jeszcze nie to, co siłownie okrętowe które kręcą się
    100-200rpm i mają ledwo kilka KM z litra pojemności.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: