-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 20 Oct 2011 19:58:35 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mazut w dieslu
References: <1fg2jg3rx3w3j$.k00wgkq84h6a.dlg@40tude.net> <j7pcb1$2te$1@news.onet.pl>
<psnp91wg3dfn$.127u8cr6u0cvq$.dlg@40tude.net> <j7pcg4$3gb$1@news.onet.pl>
<mlblssfjf9k4$.14fdcr2t4h2ud.dlg@40tude.net>
<j7pf16$h1r$1@mx1.internetia.pl> <j7pfdh$e2b$1@news.onet.pl>
<j7pk2r$uud$1@news.icpnet.pl>
In-Reply-To: <j7pk2r$uud$1@news.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <4ea0614c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.123.45
X-Trace: 1319133516 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 83.11.123.45:32342
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408012
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-20 19:00, nazgul pisze:
>
>>> skoro da się zasilać smalcem wieprzowym
>>> to czemu nie mazutem?
>>
>> o np w ogole nie poplynie, gdyz wymaga podgrzewania calego toru
>> paliwowego,
>
> przypominam ze smalec też nie płynie, no może na patelni.
>
>> albo pompa wtryskowa peknie, albo np parametry spalania ma
>> takie ze nadaje się do 200 obr/min, a nie do 4000.
>>
>
> no może może
> sam nie jestem przekonany czy nada się do tradycyjnej pompy i
> wtryskiwaczy. Do jakiej temp. trzeba go podgrzać żeby był dostatecznie
> płynny i smarowny?
> chyba pomysł bez sensu z tym mazutem,
Sądzę że to z powodu dużej gęstości stosowany jest tylko w silnikach
wolnoobrotowych gdzie jest dużo czasu na podanie i spalenie niezbyt
drobno rozbitego paliwa.
W ciężarówce której silnik kręci się 1500rpm będzie pewnie łatwiej niż w
osobówce z 4500rpm.
Chociaż to też jeszcze nie to, co siłownie okrętowe które kręcą się
100-200rpm i mają ledwo kilka KM z litra pojemności.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.11 21:04 Maciek
- 20.10.11 23:28 Stefan Szczygielski
- 20.10.11 23:51 Krzysiek Kielczewski
- 21.10.11 00:02 Maciek
- 21.10.11 08:16 Maciek
- 21.10.11 19:11 Tomasz Pyra
- 22.10.11 11:32 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.11 18:29 nazgul
- 22.10.11 21:14 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.11 17:15 _ąćęłńóśźż
- 23.10.11 22:10 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie