-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mazda Premacy 2003
Date: Mon, 12 Sep 2011 11:36:39 +0200
Organization: MAD
Lines: 56
Sender: Myjk <>
Message-ID: <1eml7prctutf4$.dlg@myjk.org>
References: <4e6d106c$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j4k0jp$bbk$1@news.onet.pl>
<zsecfwog4yct$.dlg@myjk.org> <j4k8db$v8d$1@news.onet.pl>
Reply-To: m...@n...op.pl
NNTP-Posting-Host: fjk130.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1315820200 12084 83.13.244.130 (12 Sep 2011 09:36:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Sep 2011 09:36:40 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2397904
[ ukryj nagłówki ]Mon, 12 Sep 2011 08:21:27 +0200, mihal
>>> Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znają.
>>
>> To w zasadzie jedno co dobrze napisałeś w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to
>> jeden z bardziej kulturalnie pracujących turbodiesli na rynku na czas w
>> którym powstał. Pewnie miałeś standardowo wywalone podkładki pod
>> wtryskami,
>> pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głośnej pracy.
>
> Z tymi gumami to mozliwe. podkładki pod wtryskami
> były ok. Wg. porad z mazdaspeed.
Tak Ci powiedział mechanik z Twojej okolicy?
> Jeśli miałeś
>> turbodziurę, to znaczy że miałeś syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC,
>> bo turbodziura w tym silniku jest wyjątkowo mała.
> No tutaj to cie poniosło. Dolot , IC, filtry wyczyszczone.
Wyczyszczone nie znaczy czyste.
> Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA.
Nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale chętnie poczytam co przytoczysz.
> Zresztą poczytaj na mazdaspeed.
Przeczytałem. Mało tego, redagowałem tamtejszy poradnik Diesla jako
moderator CiTD/DiTD -- więc śmiem twierdzić, że przeczytałem więcej i
doładniej niż Ty... Zatem ponownie: zadbany DiTD praktycznie nie ma
turbodziury! Powtarzam, jakbyś nie przyswoił: zadbany DiTD praktycznie nie
ma turbodziury. Dziękuję za uwagę.
>> Nagar w dolocie to wina
>> EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeś żużla do
>> którego nikt nigdy ręki nie przyłożył.
> ten silnik jest poprostu słabo udany.
Oczywiście!!!111jeden CiTD też jest podobno słabo udany. Ale tylko podobno,
bo jak przychodzi co do czego, to się okazuje, że przejechał taką ilość km
że się właścicielowi nie śniło, ew. był skrajnie źle eksploatowany, bo
były, jak i teraźniejszy użytkownik to ignorant.
> Pogódź się z tym.
Generalnie mam to w nosie, aczkolwiek z truciem rozżalonych użytkowników,
którzy kupują zajechanego trupa i marudzą, nigdy się nie pogodzę.
Niezależnie od marki samochodu.
Kończąc -- po prostu jeździłeś żużlem. Pogódź się z tym. :P
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=