  • Data: 2011-09-12 11:36:39
    Temat: Re: Mazda Premacy 2003
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 12 Sep 2011 08:21:27 +0200, mihal

    > Z tymi gumami to mozliwe. podkładki pod wtryskami
    > były ok. Wg. porad z mazdaspeed.

    Tak Ci powiedział mechanik z Twojej okolicy?

    > Jeśli miałeś
    > No tutaj to cie poniosło. Dolot , IC, filtry wyczyszczone.

    Wyczyszczone nie znaczy czyste.

    > Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA.

    Nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale chętnie poczytam co przytoczysz.

    > Zresztą poczytaj na mazdaspeed.

    Przeczytałem. Mało tego, redagowałem tamtejszy poradnik Diesla jako
    moderator CiTD/DiTD -- więc śmiem twierdzić, że przeczytałem więcej i
    doładniej niż Ty... Zatem ponownie: zadbany DiTD praktycznie nie ma
    turbodziury! Powtarzam, jakbyś nie przyswoił: zadbany DiTD praktycznie nie
    ma turbodziury. Dziękuję za uwagę.

    > ten silnik jest poprostu słabo udany.

    Oczywiście!!!111jeden CiTD też jest podobno słabo udany. Ale tylko podobno,
    bo jak przychodzi co do czego, to się okazuje, że przejechał taką ilość km
    że się właścicielowi nie śniło, ew. był skrajnie źle eksploatowany, bo
    były, jak i teraźniejszy użytkownik to ignorant.

    > Pogódź się z tym.

    Generalnie mam to w nosie, aczkolwiek z truciem rozżalonych użytkowników,
    którzy kupują zajechanego trupa i marudzą, nigdy się nie pogodzę.
    Niezależnie od marki samochodu.

    Kończąc -- po prostu jeździłeś żużlem. Pogódź się z tym. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player