  • Data: 2011-09-12 21:31:57
    Temat: Re: Mazda Premacy 2003
    Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > miałem mazde 323F 2.0 ditd. Z zalet to moge tylko wymienic 2 :
    > niskie spalanie , trwała turbosprezarka. Pozatym to ja bym nie kupił
    > 2 raz auta z tym czymś.
    > Turbodziura kosmiczna (czasami az wrecz niebezpieczna) . Glosny jak
    > stary traktor. Zapychaja sie kanały dolotowe jak ktos mało gazu
    > wciska co po dluzszym czasie moze doprowadzic do tragedii.

    Uuu. Mocne słowa. Może miała z 600 tys?
    Dobrze, że czytam to w domu nie w samochodzie bo jeszcze moja się zbuntuje
    (licznikowe 250 tys a naprawde to podejrzewam, że z 400).
    Przejechałem nią 150 tys i potwierdzam tylko, że głośna. Turbodziura nie
    większa niże w fordzie 1,8 TDCI. A dolot czyściutki. (sprawdzałem
    profilaktycznie po pogróżkach z http://www.mazdaspeed.pl/forum/