  • Data: 2009-08-18 11:13:15
    Temat: Re: Matysiaki
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 18 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 10:26 *John Smith* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Zakładasz, że "świński dołek" będzie na tyle długi, że wymrą całe
    > pokolenia tych, którzy mogliby nauczyć?
    > To by oznaczało, że naprawdę nikomu to już do niczego nie jest
    > potrzebne. Ja jestem jednak większym optymistą.
    Mam nadzieję, że kulturą nie będzie tylko serial "Kiepscy", "Brzydula"
    czy papka RMF FM, ...

    > Masz jakieś dane statystyczne z ostatnich dziesięcioleci odnośnie
    > liczebności studentów czy kadry akademickiej ASP czy filologii, które
    > potwierdzałyby spadek zainteresowania Kantem, Konradem czy Kandinskym?
    Nie wiem jak to jest z ilością czytających, ale na pewno spadło
    zrozumienie myśli autorów .

    > Zawsze będą istnieć różne poziomy kultury: masowa papka, elitarna
    > śmietanka i cała masa aspirujących, oglądających stare numery "Life"-a.
    ale mówimy o elicie kulturalnej, która tworzy papkę (programy,
    czasopisma, seriale) dla masy. Robi to celowo, czy brak jej ....
    elitarności?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-08-18 12:45:07