  • Data: 2009-08-18 11:29:45
    Temat: Re: Matysiaki
    Od: George <j...@N...plieth.com> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:

    > Dokładnie tak.
    Nie wiem w jakim jesteś wieku i czy pamiętasz te czasy. Jeśli sam nie
    pamiętasz, to spróbuj wyobrazić sobie, że za komuny (dla ustalenia uwagi
    - oby ją szlag jasny trafił i oby nigdy już nie wróciła!), w kinach,
    prócz "arcydzieł" kinematografii radzieckiej, gościły rzeczywiście
    najwybitniejsze dzieła filmowe, głównie europejskie, ale nie tylko.
    Niejednokrotnie musiałem się zdrowo napocić, aby pogodzić bogactwo
    repertuaru w trójmiejskich kinach z moimi możliwościami czasowymi, oraz
    zdolnością przemieszczania się pomiędzy Gdynią, Sopotem, a Gdańskiem.
    Obecnie, mniejsze kina zupełnie umarły. Zaś w multikinach, w 99%
    repertuar jest przeznaczony dla poziomu intelektualnego 15 - letniego
    Murzyna, jak to mój amerykański przyjaciel mawia.
    A obecny ogólnoświatowy kryzys, który mam nadzieję i Ciebie dotyka, to
    cóż innego, jak nie efekt "magicznej ręki rynku"?
    Weź się człowieku zastanów, zanim zaczniesz farmazony wypisywać!
    J.

    --
    http://plieth.com