    From: "tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Maszyna do wytwarzania 'g'
    Date: Mon, 02 Mar 2009 18:57:23 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Ladowana z gory z pionowa osia? Ja jakis zacofany jestem. Jak to
    > wyglada?
    > Konrad

    Normalnie dosc wypasione bydle. Odchylasz klape do tylu i normalnie wrzucasz
    tam z gory co chcesz i praktycznie tyle ile uniesiesz. Beben wirujacy wokolo
    pionowej osi ma na oko pol metra srednicy i troche wieksza glebokosc 0.6 m.
    Pralka ma te zalete, ze nie wedruje po podlodze ani sie nie tlucze nawet jak
    wrzucisz do niej koldre czy gruby plaszcz. Nalewasz kapke plynu, wlaczasz
    program i zapominasz. I nie droga, kosztuje "only" okolo $400.
    Pzdr.