    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Date: Sat, 25 Feb 2012 11:48:16 +0100

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 19:14:41 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jak obserwuję wiele stacji to jednak obsługują mnie ci sami ludzie,
    > więc zdaje się zależy im na pracy...

    Albo nie maja lepszej propozycji, ale rownorzedna to w kazdej chwili.

    > Jeżeli są stałe w czasie to jak najbardziej są do wykrycia.

    No ale co z tego ze wykryjesz ? tyle pali i nie wiadomo dlaczego.
    Premie mozesz dac za oszczednosc, ale lepiej ustalic wysoki limit i po
    premii za przepal :-)

    > To, to widać od razu.

    100l widac, ale 20/100 jednorazowo to moze byc wynik pomylki.

    > O ile, że zapytam? Dla tego samego kierowcy i w tym samym samochodzie?
    > Do tego w jakim interwale czasowym? Nie, nie, analizy nie są tak
    > prymitywne.

    No to spalanie z mojego prywatnego auta z kolejnych tankowan:
    7.8
    7.2
    6.7
    8.2
    7.7
    6.0
    9.4
    8.7
    7.8
    6.7
    8.2

    tankowane zawsze do pelna, ale troche miasta, troche trasy, a trasa moze
    byc wolna, albo szybka.
    No i kiedy sie oszukalem ?

    J.