  • Data: 2012-02-18 17:54:30
    Temat: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest gorzej.
    > Gorzej jest dlatego, że od lat mamy bardzo restrykcyjne prawo, m.in.
    > w zakresie "nieodpłatnych świadczeń", które nie jest zbyt ściśle
    > przestrzegane, jeśli można tak eufemistycznie powiedzieć.

    ale to już było.

    Mam sąsiada. Ma 90 lat. Jest stary. Spadł ostatnio śnieg. Odśnieżyłem mu
    kawałek jego chodnika. Za darmo.

    albo

    jechałem ulicą. Patrzę stoi autostopowicz. Zabrałem go 30 km za darmo.

    albo

    wysłałem tego posta z firmowego komputera i firmowego internetu.

    albo

    dostałem firmowy laptop aby móc pokazać klientowi prezentacje jak jestem
    u klienta. A moje dziecko otworzyło sobie na tym laptopie bajki w
    internecie. Za darmo.

    W mojej ocenie mocno bez sensu.

    Dobrze, ze nikt nie chce opodatkować posiadających linuxa bo jest za
    darmo. Albo szperających w internecie bo w sumie to płacisz za przyłącze
    do sieci ale strony już oglądasz za darmo.

    Icek