eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • X-Received: by 10.157.41.152 with SMTP id n24mr1330874otb.0.1488839860935; Mon, 06
    Mar 2017 14:37:40 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.41.152 with SMTP id n24mr1330874otb.0.1488839860935; Mon, 06
    Mar 2017 14:37:40 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!w124no375548itb.0!news-out.google.com!15ni6820itm.0!nntp.g
    oogle.com!w124no375542itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
    com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Mar 2017 14:37:40 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl> <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <o9bnmj$p74$1@news.chmurka.net>
    <kw3m042xm2ap$.dlg@myjk.org> <o9brf4$qgq$1@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <o9c1ac$smg$1@news.chmurka.net>
    <1vc7bdaegzc03$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 06 Mar 2017 22:37:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601348
    [ ukryj nagłówki ]

    Widze ze cos Ci sie zjebalo we lbie.126p pomimo ze byl z pewnych wzgledow samochodem
    wielozadaniowym z zalozenia byl samochodem miejskim. I przebieg pomiedzy naprawami
    silnika w granicach 70 tysiecy byl prawidlowo zalozony przez konstruktorow silnika. I
    takie 70 tysiecy normalnie eksploatowany silnik 126p wytrzymywal. Panewki glowne
    wytrzymywaly do trzech wymian cylindrow z tlokami. Wymiana cylindrow z tlokami trwala
    ok 4 godziny i nie wymagala wyjmowania silnika. Wymienialo sie panewki korbowodowe i
    glowice na wczesniej zregenerowana. Jedynym slabym punktem silnika 126p byl rozrzad
    oparty na lancichu produkcji Rometu. Wytrzymywal 20 tysiecy kilometrow w dobrej
    kondycji. A przy trzydziestu tysiacach z reguly wymagal pilnenej wymiany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: