-
X-Received: by 10.157.41.152 with SMTP id n24mr1330874otb.0.1488839860935; Mon, 06
Mar 2017 14:37:40 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.41.152 with SMTP id n24mr1330874otb.0.1488839860935; Mon, 06
Mar 2017 14:37:40 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!w124no375548itb.0!news-out.google.com!15ni6820itm.0!nntp.g
oogle.com!w124no375542itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 6 Mar 2017 14:37:40 -0800 (PST)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl> <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl>
<1...@m...org>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
<7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
<1...@m...org> <o9bnmj$p74$1@news.chmurka.net>
<kw3m042xm2ap$.dlg@myjk.org> <o9brf4$qgq$1@news.chmurka.net>
<1...@m...org> <o9c1ac$smg$1@news.chmurka.net>
<1vc7bdaegzc03$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<b...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Masakra w silniku
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Mon, 06 Mar 2017 22:37:40 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601348
[ ukryj nagłówki ]Widze ze cos Ci sie zjebalo we lbie.126p pomimo ze byl z pewnych wzgledow samochodem
wielozadaniowym z zalozenia byl samochodem miejskim. I przebieg pomiedzy naprawami
silnika w granicach 70 tysiecy byl prawidlowo zalozony przez konstruktorow silnika. I
takie 70 tysiecy normalnie eksploatowany silnik 126p wytrzymywal. Panewki glowne
wytrzymywaly do trzech wymian cylindrow z tlokami. Wymiana cylindrow z tlokami trwala
ok 4 godziny i nie wymagala wyjmowania silnika. Wymienialo sie panewki korbowodowe i
glowice na wczesniej zregenerowana. Jedynym slabym punktem silnika 126p byl rozrzad
oparty na lancichu produkcji Rometu. Wytrzymywal 20 tysiecy kilometrow w dobrej
kondycji. A przy trzydziestu tysiacach z reguly wymagal pilnenej wymiany.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.17 13:04 RoMan Mandziejewicz
- 11.03.17 17:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=