-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Masakra w silniku
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
<l...@4...net>
<o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
<1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
<58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
<o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
<7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
Date: Fri, 3 Mar 2017 13:22:11 +0100
Message-ID: <8...@m...org>
Lines: 18
NNTP-Posting-Host: 83.6.253.63
X-Trace: 1488543623 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.6.253.63:55968
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2198
X-Received-Body-CRC: 424301979
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600988
[ ukryj nagłówki ]Fri, 3 Mar 2017 11:00:47 +0000 (UTC), Budzik
> We wspominanaych wcześniej fordach olej był zawsze zalewany taki jak
> powinien być czyli jakiś niskosadzowny, od zalecanym oznaczeniu (bodaj A5
> czy coś w tym stylu)
> Silniki uzywane od nowości kazdy przez jednego kierowce, chodza do dzis bez
> zadnego problemu.
Ale silnik to tylko jedna ze składowych. Do przytkania DPFu i obiawów w
których większość ignorantów go wycina, wystarczy przyblokowany EGR, lejący
wtrysk albo inny problem z dolotem. Po wycięciu DPFa problemu z silnikiem
się zazwyczaj nie zobaczy. Co nie znaczy, że problemu nie ma.
Kończąc, ponownie, DPFu nie da się ot tak "paść"...
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.17 13:24 Myjk
- 03.03.17 13:27 miumiu
- 03.03.17 13:31 viktorius
- 03.03.17 13:46 Myjk
- 03.03.17 14:35 viktorius
- 03.03.17 15:51 Myjk
- 03.03.17 16:15 viktorius
- 03.03.17 20:13 Myjk
- 03.03.17 20:18 Budzik
- 03.03.17 20:18 Budzik
- 03.03.17 20:36 Myjk
- 03.03.17 21:00 Budzik
- 03.03.17 21:36 Budzik
- 03.03.17 21:44 Zenek Kapelinder
- 06.03.17 09:49 viktorius
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual