eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silniku › Re: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Fri, 3 Mar 2017 13:22:11 +0100
    Message-ID: <8...@m...org>
    Lines: 18
    NNTP-Posting-Host: 83.6.253.63
    X-Trace: 1488543623 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.6.253.63:55968
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2198
    X-Received-Body-CRC: 424301979
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600988
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 3 Mar 2017 11:00:47 +0000 (UTC), Budzik

    > We wspominanaych wcześniej fordach olej był zawsze zalewany taki jak
    > powinien być czyli jakiś niskosadzowny, od zalecanym oznaczeniu (bodaj A5
    > czy coś w tym stylu)
    > Silniki uzywane od nowości kazdy przez jednego kierowce, chodza do dzis bez
    > zadnego problemu.

    Ale silnik to tylko jedna ze składowych. Do przytkania DPFu i obiawów w
    których większość ignorantów go wycina, wystarczy przyblokowany EGR, lejący
    wtrysk albo inny problem z dolotem. Po wycięciu DPFa problemu z silnikiem
    się zazwyczaj nie zobaczy. Co nie znaczy, że problemu nie ma.

    Kończąc, ponownie, DPFu nie da się ot tak "paść"...

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: