eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silniku › Re: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!not-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Fri, 3 Mar 2017 11:53:59 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 3 Mar 2017 10:53:59 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="23628";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600968
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-03-03 o 11:32, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Mar 2017 10:19:38 +0100, viktorius
    >
    >> Koledze w 1.7 CDTI po prostu silnik się zatrzymał, nie miał możliwości
    >> przepchnięcia spalin przez w pełni zatkany filtr.
    >
    > Czyli miał uszkodzony silnik/osprzęt, albo, jak to forumowy zakompleksiony
    > dziadek by zrobił, zalał olej zarekomendowany przez "wiedzącego lepiej",
    > albo olał wcześniejsze ostrzeżenia komputera. :P
    >
    > Filtr DPF się ot tak nie zatyka -- a nawet jeśli, to wystarczy go wyjąć,
    > wypłukać pod ciśnieniem z sadzy, dopalić serwisowo i dalej zadziała.
    >
    > Oczywiście wcześniej jeszcze uzdrowić szrotowaty silnik. DPF jest w
    > zasadzie nieśmiertelny. Aby go fizycznie zniszczyć, musiałaby działać na
    > niego bardzo długo i bardzo wysoka temperatura.
    >

    Komputer długo krzyczał, że jest problem, wypalanie przez piłowanie
    silnika na trasie nie udało się. Samochód miał nalatane 470kkm do
    momentu zapchania. Ponieważ sam go przeprowadził przez granice, to nie
    kombinował z przebiegiem.
    Jaki był olej, nie wiem.
    Po podmianie DPFa na kawałek rury wydechowej silnik odpalił i pracował
    póki kumpel nie pozbył się tego wozidła. Dlaczego sprzedał, nie wiem. Po
    tej astrze miał już kilka innych, u niego samochody długo się nie utrzymują.
    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: