eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Fri, 3 Mar 2017 11:37:14 +0100
    Message-ID: <p...@m...org>
    Lines: 20
    NNTP-Posting-Host: 83.6.253.63
    X-Trace: 1488537327 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5158 83.6.253.63:55048
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 713055845
    X-Received-Bytes: 2372
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600965
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 3 Mar 2017 10:00:38 +0000 (UTC), Budzik

    > A tego to nawet dokładnie nie wiem - pewnie wskazanie na komputerze, moze
    > spadek mocy, moze wieksze spalanie, plus bezowocna proba wypalenia
    > serwisowego.
    > Auta nowe, z salonu.

    DFPy różnie się obsługuje (suche/mokre), a jak się ma szukodzony
    silnik/osprzęt albo się zły olej zaleje to DPF jest niczemu winien i
    wystarczy uzdrowić silnik/osprzęt aby filtr przestał sprawiać problemy?
    Najczęściej problem z DPF objawia się z powodu zaciętego EGRu. Później z
    powodu lejących wtrysków, ew. z zawalonego dolotu, rzygającej olejem
    turbiny itp.o zalanym przez "Mietka" nieodpopielonym oleju nie pomnę.

    Dlatego pytam się konkretnie jak PADŁ FILTR DPF -- bo "padnięcie" samego
    filtra jest w zasadzie niemożliwe.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: