eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silniku › Re: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <mTda91paIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net> <o96lht$rff$1@news.chmurka.net>
    <o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl> <o970fc$qpu$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <o970fc$qpu$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Thu, 2 Mar 2017 11:55:06 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <58b7fa0d$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.132.38
    X-Trace: 1488452109 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 83.30.132.38:56446
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600902
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o970fc$qpu$...@n...news.atman.pl...
    >To wystarczy, zawory są utwardzane i przy tak cienkim trzonku może
    >być zbyt głęboko zahartowany, tego nie widać ale w tym miejscu
    >pęknie.
    >Pozatym zawory są robione z jednego kawałka stali, widziałem jak to
    >wygląda w produkcji u jednego z największych producentów.

    Paradowscy ?

    >Kawałek stali ląduje w nagrzewnicy indukcyjnej potem robot podaje go
    >do dwóch pras gdzie czterema udeżeniami na różnych formach jest
    >uformowany cały zawór, potem jest prostowany, szlifowany, hartowany i
    >mierzony.

    ale mozna tez zobaczyc to
    https://www.youtube.com/watch?v=uLLeEJAE5LU
    https://www.youtube.com/watch?v=a6jG4Bt8GWs

    Ale prawde mowiac zglupialem, bo oni jakby przedluzali trzonki ...
    czyli zawor z trzonkiem trzeba i tak najpierw zrobic.

    Po co przedluzaja ? Kompensacja rozszerzalnosci cieplnej czy co ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: