  • Data: 2017-03-02 17:31:37
    Temat: Re: Masakra w silniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-03-02 o 11:55, J.F. pisze:

    >Nie to zupełnie coś innego, ten proces który widziałem wyglądał
    >zupełnie inaczej.

    Tu zauwaz ze dolaczaja pret do zaworu z krotkim/srednim trzonkiem.
    Czyli jakos trzeba zrobic ten zawor z trzonkiem - zapewne tak jak
    piszesz.
    (na to sa inne filmy).

    Na moj gust to mozna by ta metoda przymocowac wprost do talerzyka, ale
    jakos nie chca tego pokazac. Moze sie nie stosuje.

    A po co im taki dlugi trzonek to dla mnie osobna zagadka.
    Moze to po prostu jakis "demonstrator technologii", aby wzbudzic
    zainteresowanie.

    J.