-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Masakra w silniku
Date: Thu, 2 Mar 2017 08:32:08 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o98hpp$i2g$1@news.chmurka.net>
References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
<l...@4...net>
<mTda91paIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net> <o96lht$rff$1@news.chmurka.net>
<o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 2 Mar 2017 07:32:09 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="18512";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600894
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-03-01 o 18:19, Sebastian Biały pisze:
> On 2017-03-01 15:23, viktorius wrote:
>> Dołożyć do tego trzeba miliony cykli sprężyny przez te lata i mamy stan
>> gdzie zawór nie zdążył się schować.
>
> Ale został stuknięty i pchniety przez tłok w kierunku wktorym się
> poruszał. Od tego od razu łamią się w taki sposób? Troche zastanawiające.
Dodaj to tego VTEC, czyli większy wznios zaworów przy wyższych obrotach.
Tłok dogonił zawór, który nie zdążył się schować. A że zawory w
głowicach 4-zaworowych są ułożone pod kątem, to wystarczyło lekkie
puknięcie w rant grzybka i się grzybek ułamał.
Jakby zawór był w osi z tłokiem, to tłok mógbły go "dopchnąć", ale tez
nie wiemy, czy siły działające w takim procesie by go jednak nie złamały.
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.17 11:55 J.F.
- 02.03.17 12:51 Myjk
- 02.03.17 12:53 Kris
- 02.03.17 14:00 Budzik
- 02.03.17 14:38 Myjk
- 02.03.17 16:49 Budzik
- 02.03.17 17:04 Janusz
- 02.03.17 17:13 Myjk
- 02.03.17 17:31 J.F.
- 02.03.17 20:00 Budzik
- 02.03.17 21:27 Janusz
- 02.03.17 22:00 Zenek Kapelinder
- 03.03.17 09:25 Myjk
- 03.03.17 10:19 viktorius
- 03.03.17 11:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=