  • 51. Data: 2009-11-06 17:50:35
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 4 Lis, 18:22, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > *** "(pj)"
    >  zgrabnie wplecionego do tego watku poprzez analogie
    >  onomatopeiczna
    >
    > No i ta skromnosc :)

    Wracaąc do wątku odkryłem przez przypadek [chciałem założyć nowy
    pinlock z uszczelką] czemu nolan parował....

    jakiś debil w sklepie założył pinlock odwrotnie! Grrrr!

    terazmusze tylko rozwiązac problem przeciekania. Jak go jeszcze
    wyciszę to odszczekam to co napisałem na włochów [w nochu].. :)

    --
    Glub

    PS, preferuje ostatnio burbony :)

  • 52. Data: 2009-11-06 18:33:06
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Glub"
    czemu nolan parował....
    jakiś debil w sklepie założył pinlock odwrotnie! Grrrr!

    Kurna chyba w tym samym sklepie kupowalismy...ja w swoim nowym XR tez mialem
    odwrotnie :) silikonem do wewnatrz ...

    ***terazmusze tylko rozwiązac problem przeciekania. Jak go jeszcze
    wyciszę to odszczekam to co napisałem na włochów [w nochu].. :)

    XR po 777 jest tak cichy ze slysze kroki jelonkow w lesie 100 krokow od
    szosy...same plusy.

    ***PS, preferuje ostatnio burbony :)
    A ja rum z herbata (kolejnosc nieprzypadkowa)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

    P.S. Tylko kto to wymyslil to DD ????

  • 53. Data: 2009-11-06 20:28:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    ttomek <t...@g...com> wrote:

    > w M. zastanawiałem się czemu każą
    > spoglądać w tył przed manewrem -
    > przecież i tak nic nie widać... ;).

    ... szturmowcy tez tak mieli. Dlatego imperium przegrało.
    --
    Glub

  • 54. Data: 2009-11-06 21:59:18
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

    >BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

    >--
    >Pzdr.
    >Zefir
    >m600/xx

    Ja zanabylem takowy droga kupna. Nie wiem co Cie interesuje. Kask jest chyba
    jedna z lepszych ofert na rynku. Zanim zdecydowalem sie na ten, ogladnalem
    chyba wszystko co jest na rynku - jedyny dorównujacy mu wykonaniem to Shark
    RSR2 (nie ma tyle wodotrysków) Pompka to bajer - dziala ale rownie dobrze
    moglo by jej nie byc bo kask swietnie sie dopasowuje sam - moze sie przyda
    jak wytluka sie poduszki - podpompowanie lekko przycisza kask. Wykonanie
    oceniem na bardzo dobre. Wentylacja bardzo dobra. Anty fog - REWELACJA. Na
    prawde kas robi świetne wrażenie - wszystko ladnie wykończone i dopracowane.
    Gruba szybka - cichutka zero swistów i gwizdów. Wady hmmm ja nie lubie
    zapieć DD, blenda mogla by byc ciemniejsza no i patent podnoszacy lekko
    szybke latwieszy w obsludze - trzeba sie przyzwyczaic gdzie dokladnie jest
    bo w czasie jazdy na poczatku ciezko go bylo namacac.Jest dość cieżki. Nie
    jest super cichy. Zanim kupilem, dostalem ten kask na jazde próbna w
    motoakcesoriach w Warszawie (Panowie nie robili wiekszych problemów - każdy
    z okolicy może wiec przymierzyć sie do tego kasku podczas jazdy)

    Pozdrawiam
    SQBI

    --
    FZ6 Fazer

  • 55. Data: 2009-11-07 07:37:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** w M. zastanawiałem się czemu każą

    Eeee bez przesady - w XR wizjer jest znacznie mniejszy i beznadziejnie nisko
    poprowadzona jest linia AF w gornej czesci. W sportowym motocyklu chyba
    trzeba bedzie zadzierac glowe co moze byc meczace...
    Ale przypomnialo mi sie co to zamykana wentylacja - bo w 777 czy otwarta czy
    zamknieta zawsze wialo tak samo.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 56. Data: 2009-11-13 07:38:09
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Jasio"
    A mi się wydawało, że dźwięk lanego blenda to bardziej bul bul bul niż blen
    blen blen.

    A mi sie ze dzwiek blendy to KlikKlak, KlikKlak, KlikKlak i co mi zrobisz???

    T.
    P.S. Lanego blenda??? Uchron panie boze nas przed alkoholem