  • 31. Data: 2009-11-02 13:33:32
    Temat: Re: Marushin, co za gowno
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 2 Lis, 13:07, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:
    > Kolejna mądra teoria. Ja codziennie szlocham w poduszkę, że nie mam
    > ABS-u a teraz to już histeria bo mam kask bez blendy :-( Chyba
    > przestanę czytać precle bo kolejnego newsa mogę nie przeżyć.

    Ale papier toaletowy masz? Bo niektórzy to jeszcze gazetą...

    --
    Nikanor

  • 32. Data: 2009-11-02 14:14:36
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 2 Lis, 14:33, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > Ale papier toaletowy masz? Bo niektórzy to jeszcze gazetą...

    A co to ma do tematu? Po prostu śmieszy mnie (i nie tylko mnie)
    szerzenie teori że moto bez ABS nie służy do jeżdzenia a kask bez
    blendy to nie kask.

    PS. Mam.
    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 33. Data: 2009-11-02 14:28:50
    Od: smoq <p...@p...fm>

    Dnia Sun, 01 Nov 2009 14:07:24 -0800, Maciek napisał(a):

> [...]
    > ze zdjęciem i po 2 tygodniach miałem już nową szybkę w dodatku z
    > pinlockiem za free. Niestety antyfog występuje również na blendzie, o
    > czym się ostatnio przekonałem zmywając z niej zwierzęta... Co do blendy
    > to argumenty w stylu "jak by co to można założyć okulary" mają sens
    > jedynie w warunkach niezmiennego nasłonecznienia, dla mnie w górach i
    > przelotach przez lasy blenda to podstawa wyposażenia kasku. Co do
    > komfortu używania kasku z tzw. wyższej półki to już było wiele razy,
    > szkoda że sam się o tym przekonałem metodą prób i błędów bo to droga

    Co napisałeś czy posłałeś im kopie rachunku? Na jakiego maila? dokladnie
    to samo stalo sie z nową szybką w moim schubercie

    --
    pzdr smoq

  • 34. Data: 2009-11-02 14:34:40
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    [...]
    > Nie dajcie sie nabrac
    > P.S. Chyba wreszczie doroslem do Szuja, Araja czy Szuberta.

    Moja ś.p. Babcia mawiała: "jesteśmy za biedni, żeby kupować beleco".

    Inaczej mówiąc: czyż nie łatwiej być "gadżetciarzem" i od razu kupować
    to co drogie i dobre? ;-) I co koledzy polecają? ;-) Z pewnymi gatunkami
    single-maltów włącznie? :-P

    p.s. w tenisie podobno mówi się, że najważniejsze są buty i rakieta -
    reszta to dodatki - popierdółki. W motocyklach zostawiłbym buty i
    zamiast rakiety dał kask. Ale na pierwszym miejscu. Ten kask znaczy.

    --

    pozdr
    pj

  • 35. Data: 2009-11-02 15:42:45
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > W eMCeeSie i w Motostylu maja schubertha.
    > Jesli bedziesz testowal - wybieraj modele z pinlockiem. Nie daj sie
    > nabrac na ten wynalazek ''antifog w szybie''. To szajs i do tego
    > niektorym uzytkownikom sie zluszcza. Przy chlodnym deszczu szyba
    > paruje, mikrowentylacja bardzo pomaga ale za to woda sie dostaje na
    > wnetrze szyby,

    Ja mam Schubertha C3. Generalnie jestem zadowolony, ale...
    Czy pinlock ma sprawiać, że szyba nie paruje w niskich temperaturach,
    czy też w czasie mgły. W tym roku w trasie w nocy jechałem przez godzinę
    we mgle i NIC nie było widać przez kompletnie zaparowaną szybę. CO
    gorsza, podniesiona szyba przy prędkości >100 km/h sama się zamyka i nie
    jest to wina tego egzemplarza, bo mam dwa. Od kasku za 2500 chciałoby
    się wymagać więcej, no chyba że to wina turbulencji mojego moto z szybą.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 36. Data: 2009-11-02 16:09:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > A co to ma do tematu? Po prostu śmieszy mnie (i nie tylko mnie)
    > szerzenie teori że moto bez ABS nie służy do jeżdzenia a kask bez
    > blendy to nie kask.

    A tu ktos tak mówił ? Padło jedynie pytanie czy kolegi nie bedzie np
    denerwował brak blendy w kasku za 1'600 zł, bo w wielu nawet tańszych
    szczękowcach się ona znajduje. I ma WIELU zwolenników. A Ty zdaje się
    na siłę usiłujesz stworzyć twierdzenie, które potem pójdzie w świat pod
    hasłem "Jakie te Precle gupie som".

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-11-02 16:27:46
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 2 Lis, 17:09, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > szczękowcach się ona znajduje. I ma WIELU zwolenników.  A Ty zdaje się
    > na siłę usiłujesz stworzyć twierdzenie, które potem pójdzie w świat pod

    Nie padło, ale za to padło zdanie:
    #v+
    No bo jak można się
    cieszyć z kasku bez blendy...
    #v-

    To tak jakby bez blendy nie było kasku. No i ja nic nie usiłuję
    stworzyć, po prostu można wyrazić opinię ale nie w sposób "albo
    wszystko albo nic" tak jak było z słynnym ABS-em.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 38. Data: 2009-11-02 16:40:00
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Nie padło, ale za to padło zdanie:
    > #v+
    > No bo jak można się
    > cieszyć z kasku bez blendy...
    > #v-

    A ironia to nigdy Cię w dupę nie kopnęła ? ;)

  • 39. Data: 2009-11-02 20:06:43
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"(pj)"
    p.s. w tenisie podobno mówi się, że najważniejsze są buty i rakieta -
    > reszta to dodatki - popierdółki. W motocyklach zostawiłbym buty i zamiast
    > rakiety dał kask. Ale na pierwszym miejscu. Ten kask znaczy.

    W sensie ze w dobrym kasku i butach nawet na harleju da sie pojechac???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 40. Data: 2009-11-02 20:17:39
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > "KJ Siła Słów"
    > Masz absolutnie racje.
    > Ale moj jest OK, od dwoch lat.
    >
    > Ty w ogole sie nie odzywaj niszczycielu przyrody...
    > BTW wasaczom z pedalsko-niebieskawego Passata WPR... cos sie urodzilo.

    Hyhy, jeszcze chce im się za motocyklami ganiać? Uparciuszki... :)

    pozdr
    DP
    TL-S