  • 81. Data: 2011-01-26 00:26:04
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GS" napisał
    > W zimie? ;-)
    > ciekawe czy z domu tak przyszedł. W sumie to bardzo daleko nie miał ;-)
    nie nie, jakoś lipiec-sierpnień

  • 82. Data: 2011-01-26 05:50:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rysio wrote:

    > Wybacz ale za moja zona oglada sie pol osiedla i nie pierdol glupot
    > pedale.

    ha ha... pewnikiem mają powody :)

  • 83. Data: 2011-01-26 07:07:58
    Od: Virek <v...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 14:35, b...@n...pl pisze:

    > Z tym, że złodziejowi, szczególnie w ameryce południowej jest wszystko
    > jedno czy są naklejki czy nie.

    Ale na pierwszy rzut oka sprzęt wydaje się mniej atrakcyjny - mniejsze
    prawdopodobieństwo straty aparatu, czasem wraz z ręką.

    Pozdrawiam - V.

  • 84. Data: 2011-01-26 08:33:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 22:35:41 +0100, Rysio napisał(a):

    > Wybacz ale za moja zona oglada sie pol osiedla

    Spotykają się dwaj kumple:
    - "Cześć, co słychać? Słyszałem, że się ożeniłeś?"
    - "Zgadza się..."
    - "Ładna ta twoja żona?"
    - "Wszyscy mówią, że jest podobna do Matki Boskiej."
    - "Pokaż zdjęcie... O Matko Boska!"

    --
    +--------------------------+
    /| /| | |
    ||__|| | Nie karmić |
    / O O\__ trolla! |
    / \ |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------+
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

  • 85. Data: 2011-01-26 12:04:25
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Dlatego wciąż siedzę na XP :)
    > pozdrawia Adam

    Witam,
    też tak myślałem, że nowy system W7 jest taki sam jak pozostałe -
    czyli do d..
    Okazało się, że siódemka jest bardzo zbliżona do MAC-owego OS-a. Jest
    naprawdę "przyjazna" użytkownikowi - tylko szkoda, że zbliżona jest do
    raczej starych wersji (np. 9.0.2).
    Ale to tylko moje zdanie!

    Pozdrawiam
    Les

  • 86. Data: 2011-01-26 12:35:32
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-01-25 18:39, Robert Kois pisze:

    > Myśle, że chodzi z nim ekipa filmowa i to całe oklejanie jest tak samo na
    > pokaz jak chodzenie na bosaka (podobno jak nie kręcą to obuwie nosi).

    Rozumiem, że dla Ciebie szczytem surwiwalu jest wyjazd do lasu pod
    miastem, bo może jakbyś faktycznie pojechał do tropikalnych lasów, to po
    dobie spędzonej w mokrych butach sam byś je zdjął :)

  • 87. Data: 2011-01-26 13:21:43
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 26.01.2011 13:35, Piotr "Charvel" Majka wrote:

    > Rozumiem, że dla Ciebie szczytem surwiwalu jest wyjazd do lasu pod
    > miastem, bo może jakbyś faktycznie pojechał do tropikalnych lasów, to po
    > dobie spędzonej w mokrych butach sam byś je zdjął :)

    Po nadepnięciu na wija albo coś innego jeszcze szybciej założył.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 88. Data: 2011-01-26 13:45:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 13:04, Les pisze:

> [...]
    > Okazało się, że siódemka jest bardzo zbliżona do MAC-owego OS-a. Jest
    > naprawdę "przyjazna" użytkownikowi - tylko szkoda, że zbliżona jest do

    Z OSami jest tak: są sobie chusteczki jednorazowe, takie normalne, ani
    nie pachną jakoś ani nie śmierdzą, białe, nie targają się, wielkość w
    sam raz, działają - smruuuu i do kosza. I nagle ktoś mi koniecznie chce
    sprzedać chusteczki w kwiatki, różowe, pachnące niezapominajkami, z
    załączonym wisiorkiem, z naszytym logiem. Mało tego, za chwilę się
    okaże, że tamtych już nie kupię. Tylko czy do wycierania nosa potrzeba
    mi tych wszystkich wartości dodanych? To tylko system operacy... znaczy
    chusteczki.

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

  • 89. Data: 2011-01-26 15:22:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 19:55:28 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > A to przepraszam, to Expedition mnie zmylilo. :-)

    No jakbym obiektywy i lampę wyjął to by się zmieściło... ;-)

    Sprawdziłem - podpięcie do gwintu statywowego i lewego uszka daje dobrą
    stabilizację - aparat grzecznie leży ukosem i niczym nie uwiera. Jeszcze
    tylko muszę dorobić ruchomą podkładkę na ramię - żeby się nie przesuwała
    jak podnoszę aparat i będzie super.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 90. Data: 2011-01-26 15:31:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ihkhaa$2kkp$1@newsread1.aster.pl>, "JD" <j...@g...com>
    wrote:

    > Użytkownik "Stan.Matyska" napisał w wiadomości grup
    g2000yqf.googlegroups.com.
    > ..

    > ...zboczeniec;)

    > Skąd wiesz że Polon jest kobietą?